Ви тут:
Освіта Полтавщина Суспільство 

Упровадження дистанційної освіти на Полтавщині: ОІППО імені Остроградського провів серію вебінарів для вчителів

На виконання заходів, затверджених програмою «Опікуємося освітою» на 2017–2020 роки, та наказу Департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації від 10.08.2020 № 230 «Про забезпечення розвитку дистанційної освіти в закладах загальної середньої освіти Полтавської області» з метою підготовки освітян до здійснення освітнього процесу з використанням дистанційних технологій Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського провів тренінги для координаторів дистанційної освіти рівня району, міста, об’єднаної територіальної громади, представників закладів загальної середньої освіти. Координатори «понесуть» ці знання своїм колегам під час регіональних семінарів.

На кінець серпня 2020 року Полтавським ОІППО ім. М. В. Остроградського підготовлено 141 особу для навчання методом каскадних тренінгів педагогів області дистанційних технологій і запровадження змішаного навчання як технології змін і трансформацій.

Результатом цих масових тренінгів стало те, що педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти Полтавської області ознайомлені з технологіями впровадження дистанційної освіти та змішаного навчання в освітній процес. 

Як повідомили в Пресцентрі ПОІППО, серія навчальних вебінарів 7–9 липня, 11–13 серпня, 28 серпня 2020 року охопила широке коло питань щодо надання якісних освітніх послуг із використанням дистанційних технологій.

Програми тренінгів включали організаційні, методичні, технічні та технологічні аспекти дистанційного навчання. Їхні учасники ознайомилися з нормативним забезпеченням, основними складовими технічного середовища дистанційного навчання, визначили найближчі завдання з розвитку дистанційної освіти в Полтавській області.

Значна увага була приділена педагогіці та дидактиці освіти цифрової ери: актуальним питанням інструментарію та дидактики дистанційного навчання й характеристикам змішаного навчання, педагогічній та технологічній складовим оцінювання академічних успіхів учнів під час дистанційного навчання, візуалізації навчальної інформації, голосу як інструменту педагогічної техніки вчителя, можливостям електронних журналів та щоденників; поняттю «перевернутий клас» і особливостям навчання в ньому.

Учасникам тренінгів надано необхідні матеріали щодо організації дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти.

Знання, отримані під час тренінгів, допоможуть педагогам ЗЗСО Полтавщини напрацювати індивідуальний шлях до запровадження змішаного навчання, інтегрувати очну та дистанційну навчальну діяльність суб’єктів освітнього процесу на основі впровадження і взаємного доповнення технологій традиційного та дистанційного навчання.

У найближчій перспективі «остроградівців» – розроблення платформи для обласного репозитарію освітніх матеріалів для дистанційного компонента освітнього процесу в ЗЗСО та сприяння наповненню репозитарію; розроблення та реалізація заходів, що заохочують інноваційний пошук педагогічних працівників ЗЗСО стосовно проблематики, змісту та форм дистанційного компонента освіти.

фото ілюстраційне

поширити новину: