Ви тут:
Освіта Суспільство Україна 

У полтавському ліцеї уроки проводять на вулиці

У полтавському науковому ліцеї №3 у новому навчальному році уроки проводять на вулиці у внутрішньому дворику освітнього закладу.

Це одна з рекомендацій МОЗ щодо роботи шкіл в умовах карантину. У внутрішньому дворику поставили лавки та парти. І займатися тут учні будуть доки сприятиме погода, пише Суспільне. Полтава.

На шкільному подвір’ї полтавського ліцею раніше проводили уроки з фізкультури та малювання. А від 1 вересня – і решту занять. Зокрема, з біології, англійської та української мови. 

“Це дуже незвично, бо це наш перший урок на відкритому повітрі. Мені дуже подобається так навчатися. Я б хотіла, щоб в нас більше було уроків на відкритому повітрі”, − каже учениця полтавського ліцею № 3 Анна Мащенко.

Одночасно тут можуть навчатися 9 класів, тобто понад 250 школярів. Це учні як початкових, так і старших класів. Вони можуть бути без масок. Тим часом, решта дітей − на заняттях у приміщені ліцею.

“Проводити урок на вулиці не складно, тому що у нас створені усі для цього умови: навчальне приміщення, обладнані парти, можна скористатися і наочністю, і демонстраційним матеріалом. Кількість кисню в аудиторіях менша, на подвір’ї насиченість киснем більша.І розумове сприйняття матеріалу дітьми відбувається легше та спокійніше”, − каже вчителька біології полтавського ліцею № 3 Тамара Ребрик.

Так відбувається і заняття з англійської мови для третього класу. Уроки на подвір’ї для цих учнів, як і решти, триватимуть доки сприятимуть погодні умови, каже директорка ліцею.

“У нас навіть вчителі вже намагаються між собою домовитися, хто буде виходити на майданчик разом із дітками на територію проводити уроки. У нас проводила заняття лікар-офтальмолог та вона сказала, що чим більше діти проводять заняття на подвір’ї і ловлять очима далекі предмети, тим більше поліпшується зір. Це вже перший крок. Ну, а плюс ще – зміна атмосфери впливає на краще сприйняття матеріалу”, − каже директорка полтавського ліцею № 3 Ірина Гринь.

поширити новину: