Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

У Полтаві обрали переможця конкурсу з розробки дизайну бренду міста

10 вересня у Полтаві відбувся конкурс на розробку дизайну бренду міста. Конкурс проходив у відкритому форматі, велась відео-трансляція заходу на офіційному Youtube-каналі Полтавської міської ради. Проєкти дизайну бренду міста презентували для громади міста, ЗМІ та членів конкурсної комісії.

Про це повідомляють у Полтавській міській раді.

Конкурс оголосили 1 вересня 2020 року, інформація розміщена на офіційному сайті Полтавської міської ради та у соціальних мережах.

Метою візуалізації бренду міста є створення унікального дизайну бренду міста Полтави та системи візуальної ідентифікації (бренд-буку) міста, що сприятиме популяризації ключових бізнес-напрямів міста Полтави в Україні та за кордоном, реалізації міжнародних проектів, залученню інвестицій, поліпшенню туристичної привабливості міста та збільшенню туристичних потоків.

Створення дизайну бренду міста є складовою маркетингової стратегії міста Полтави, що розроблена Робочою групою на основі проведеного аналізу ідентичності громади міста, оцінки позиціонування міста серед визначених цільових груп на внутрішньому та міжнародному ринках, логічно сформованої концепції бренду міста.

Загалом Полтавською міською радою було надіслано 22 листа-запрошення до участі у конкурсі до рекламних та маркетингових компаній не лише міста Полтави, а й провідних компаній Києва, Сум, Львова, які мають досвід у муніципальному брендингу міст України, а також співпрацюють з великими вітчизняними та міжнародними компаніями.

На першому етапі комунікація Полтавської міської ради велась із 18 учасниками, які відповіли на лист-запрошення або самостійно звернулись до органів місцевого самоврядування. На другому етапі представили свої установчі документи 11 підприємців і лише 5 рекламних і маркетингових компаній надали весь пакет документів для участі у конкурсі:

1. Презентацію бренду міста Полтави;

2. Комерційну пропозицію щодо розробки бренду міста;

3. Установчі документи (Копію Витягу з Єдиного державного реєстру фізичної особи-підприємця, юридичної особи).

На конкурсі дизайну бренду міста Полтави презентували креативні напрацювання та портфоліо 5 учасників:

1. Володимир Мироненко: ФОП Мироненко Тетяна Олександрівна (Студія графічного дизайну «Mironenko design»);

2. Лаша Годуадзе: Приватне підприємство «СЕВЕН ГРУП» (Web-agency «7SITE»);

3. Аліна Гуріна: ФОП Гуріна Аліна Юріївна (Маркетингове агентство «AG PR»);

4. Роман Івановський: ФОП Івановський Роман Геннадійович (Креативне агентство «R9 agency»);

5. Юлія Євенко (ТОВ «Рекламно-виробниче об’єднання «Шоколад»).

Такий захід у місті Полтаві відбувався вперше, і тому під час обговорення була активна дискусія між учасниками, ЗМІ та конкурсною комісією. Усі пропозиції надані громадськими активістами будуть враховані у подальшій роботі.

По завершенню заходу конкурсна комісія оголосила переможцем ФОП Івановського Романа Геннадійовича. Надалі буде відбуватись тісна колаборація з метою повноцінної візуалізації бренду міста Полтави та організація хакатону у кінці вересня 2020 року.

 

поширити новину: