“Шахтар” несподівано змінив титульного спонсора
“Гірники” відмовився від співпраці з Nike.
Про це повідомляє офіційний сайт “Шахтаря”.
Угода “Шахтаря” з Puma розрахована на 5 років. Презентація нової ігрової форми відбудеться перед початком сезону 2021/22.
“Я дуже радий, що ми почали роботу зі світовим спортивним брендом Puma. Для “Шахтаря” це крок вперед. Я відчуваю, що між нашою командою і командою Puma повна синергія. Ми дивимося в одному напрямку, а це – найголовніше у співпраці”, – сказав генеральний директор” Шахтаря “Сергій Палкін.
“Шахтар” співпрацював з Nike з 2008 року.
Пума (нім. Puma) — німецька компанія — один із світових лідерів виробництва спортивних товарів. Заснована в 1924 році братами Дасслерами як «Dassler».
Читайте також: Яскраві емоції: як футболісти “Ворскли” раділи перемозі над “Інгульцем”
Сучасна назва з’явилася 1948 року, після того, як брати Дасслер розірвали відносини і утворили власні компанії. Рудольф спочатку назвав свою фірму Руда (від перших літер і’мя та прізвища Рудольф Дасслер), але вже за декілька місяців переіменував її в Пума (Puma). Адольф Дасслер за таким самим принципом назвав свою фірму Адідас (Adidas).