Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

Рахунки за серпень від “Полтаватеплоенерго” можна знайти в “Особистому кабінеті споживача”

“Особистий кабінет споживача” — найбільш популярний он-лайн сервіс офіційного сайту підприємства. І це підтверджує кількість зареєстрованих користувачів, яка вже наближається 29 тисяч. Одна з можливостей, що приваблює споживачів “Полтаватеплоенерго” до цього сервісу, — перегляд рахунків задовго до того, як вони надійдуть поштою.

“Особистий кабінет споживача” пропонує два варіанти ознайомлення з рахунками: перегляд у режимі он-лайн або завантаження PDF-версії на комп’ютер (пристрій). Й обидві ці можливості можна реалізувати в одному розділі сервісу. Найзручніше те, що користувач потрапляє у цей розділ, тільки-но заходить на сервіс, повідомляють у преслужбі “Полтаватеплоенерго”.

Короткий алгоритм, як переглянути рахунки за серпень он-лайн у сервісі “Особистий кабінет споживача”:

Крок 1. Зайдіть на сторінку сервісу.

Крок 2. Увійдіть у сервіс, ввівши логін та пароль.

Крок 3. У розділі “Рахунки на оплату” знайдіть таблицю з назвами місяців.

Крок 4. Щоб переглянути рахунок, клікніть на кнопці “Переглянути” (у вигляді ока) праворуч від назви місяця.

Крок 5. Щоб завантажити платіжку на комп’ютер, клікніть на кнопці “Завантажити” (у вигляді стрілочки вниз). 

“Рахунки “Полтаватеплоенерго” розділені за послугами: окремо за централізоване опалення (ЦО) й окремо за централізоване постачання гарячої води (ЦГВ). Тому в таблиці назва місяця буде написана двічі — окремо для кожної з послуг”, – йдеться у повідомленні.

“Особистий кабінет споживача” також дозволяє замовити щомісячну доставку рахунків підприємства на електронну скриньку незалежно від традиційної доставки поштою. Для цього, перебуваючи у сервісі, необхідно виконати такий порядок дій:

Крок 1. Клікніть на прізвище, ім’я та по батькові зареєстрованого користувача сервісу.

Крок 2. У розділі «Обліковий запис» оберіть “Редагувати обліковий запис”.

Крок 3. Знайдіть опцію “Рахунок на електронну пошту” і клікніть “Так”.

“Щоб рахунки регулярно надходили у вашу електронну скриньку, необхідно прослідкувати, аби листи з платіжками не потрапляли в спам. Це може статися, оскільки усі платіжки відправляються з однієї електронної адреси, а окремі поштові сервіси можуть розцінювати таку масову розсилку як потенційно небезпечну. Тому, якщо ви помітили, що замовлені рахунки на ваш email не надходять, перевірте папку зі спамом. Знайдіть там лист від “Полтаватеплоенерго”, позначте його як “Не спам” і додайте адресу abon@pte.poltava.ua до списку контактів. Надалі всі листи від підприємства ви вже бачитимете в папці “Вхідні”, – повідомляють у підприємстві.

Абонентська служба “Полтаватеплоенерго” наразі працює в умовах адаптивного карантину, а віднедавна і за 4-денним графіком.

поширити новину: