Ви тут:
Суспільство 

Перший український серійний літак без російських деталей: що відомо про Ан-178

Новий літак має замінити відразу 3 військово-транспортні літаки.

Історія літака розпочалася з того, що у 2012 році дійшли до логічного завершення роботи зі створення модернізованого двигуна Д-436-148ФМ, який є подальшим розвитком двигуна Д-436-148 зі збільшеною тягою на основних режимах польоту для транспортних літаків Ан-178.

Перший політ планувався на початок 2013 року, що було підтверджено 8 липня 2011 р. компанією «Антонов». Пізніше було оприлюднено нову дату початку випробувань — 2014 рік.

Ан-178 є потенційним конкурентом літаків Alenia Aeronautica C-27J і Lockheed Martin C-130J.

29 липня 2014 фюзеляж літака вийняли зі стапеля й перекотили в цех фінального складання (ЦФС). З цього моменту почався процес остаточного складання машини — стикування основних агрегатів планера (крила, хвостового оперення, пілонів, мотогондол та ін), монтажу авіасистем, відпрацювання авіаобладнання й підготовки літака до першого вильоту й початку сертифікаційних випробувань.

16 квітня 2015 року на ДП «Антонов» відбулася урочиста церемонія викочування нового транспортного літака Ан-178.
Ан-178 вже не буде настільки подібним до інших моделей сім’ї, як, наприклад, Ан-148 та Ан-158. Це пов’язано з тим, що, насамперед, Ан-148 призначений для перевезення пасажирів і чинна схема дозволяє конкурентну експлуатацію сучасного цивільного літака.

Ан-178 має стати іншим літаком, призначеним для інших завдань із низкою відмінностей від сім’ї Анів 148—158.

Машина створена за аеродинамічною схемою високоплан, оснащена задніми вантажними дверима та рампою.

Якщо порівнювати переріз Ан-178 і Ан-12, то видно, що вантажна кабіна нового літака більша за об’ємом. Вона герметична, на відміну від кабіни Ан-12. Паливна ефективність у реактивного Ан-178 краща, ніж у турбогвинтового Ан-12. Двигун Д-436-148ФМ конструктивно практично ідентичний до двигуна базової моделі, але має на 15 % збільшену тягу. Фюзеляж позаду кабіни пілотів розширений і з більшим центропланом.


У серпні під час візиту до Туреччини Генеральний директор ДП “Антонов” Олександр Лось запропонував спільне виробництво Ан-178. Переговори тривають.

Система Orphus