Ви тут:
Суспільство Україна 

Одяг, техніка та косметика: що найчастіше купують українці онлайн

Жителі великих міст частіше за жителів інших населених пунктів купують косметику, побутову хiмiю та медичні препарати. Найактивнішими покупцями є люди віком 16-25, а найпоширенішою шахрайською схемою назвали передоплату за товар з подальшою недоставкою товару або доставкою товару неналежної якості. Що та як купують українці онлайн — у дослідженні від CBR та OLX.

Що та чому найчастіше купують українці?

У липні 2020 компанія CBR провела опитування*, що стосувалося онлайн-торгівлі в Україні. За його результатами, близько 80% населення України віком старше 16 років користується інтернетом. З них приблизно 36% купують через інтернет. 49% онлайн-покупців робили від 5 до 20 покупок в інтернет за останній рік, а 18% —- понад 20.

За даними CBR, топ-3 категорії, які українці найчастіше купують онлайн — це одяг (47%), побутова техніка та електроніка (46%), косметика та парфумерія (37%).

Подібна статистика прослідковується і на ресурсі OLX. До топу найпопулярніших категорій за кількістю зацікавлених в оголошеннях на платформі з липня 2019 по липень 2020 увійшли електроніка, мода і стиль та дитячий світ.

До речі, серед українських маркетплейсів та дошок оголошень OLX знаходиться на першому місці як за рівнем знання (94,3%), так і користування (79,9%). Водночас найбільш популярним сайтом для здійснення онлайн-покупок на іноземних сайтах є aliexpress.com, а найбільш популярною соціальною мережею – facebook.com.

Дослідження CBR показує, що у порівнянні з попереднім звітним періодом зросла кількість онлайн-покупців одягу, взуття, побутової хімії, меблів та товарів для дому, готових страв та продуктів харчування, автотоварів, будівельних матеріалів та товарів для тварин. Подібні вподобання й у покупців на OLX — наприклад, у січні-червні 2020 року у порівнянні з попереднім півріччям значно зросла кількість зацікавлених у купівлі побутової хімії (387%).

фото ілюстраційне

Система Orphus