Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

На час проведення нарахувань “Особистий кабінет споживача” не працюватиме, – Полтаватеплоенерго

Через стрімке погіршення епідеміологічної ситуації абонентська служба “Полтаватеплоенерго” тимчасово не проводить прийому споживачів. Проте підприємство продовжує працювати в штатному режимі і надає споживачам послуги з централізованого постачання гарячої води.

Тому традиційно на початку місяця фахівці абонентської служби на основі переданих споживачами показників підбивають підсумки обсягів спожитих ними послуг та проводять нарахування. Через це робота “Особистого кабінету споживача” призупиняється, інформують у пресслужбі “Полтаватеплоенерго”.

Цілодобовий он-лайн сервіс “Особистий кабінет споживача” дає змогу користувачам контролювати свій особовий рахунок: передавати показники, бачити суми нарахувань та оплат, переглядати платіжки за розрахунковий місяць, замовляти їх доставку на електронну скриньку та ще багато іншого.

Цей сервіс безпосередньо пов’язаний з абонентською базою “Полтаватеплоенерго” і синхронізується з нею в період нарахувань. У цей час фахівці підприємства користуються внесеними в нього показниками лічильників, а за підсумками нарахувань розміщують у ньому рахунки за місяць та вносять інформацію про рух фінансів на кожному особовому рахунку зареєстрованих користувачів: стан рахунку на початок місяця (переплату чи борг), розмір нарахувань та підсумкову суму до сплати.

“Подеколи це займає немало часу, тому щоразу, коли “Особистий кабінет” відновлює свою роботу, підприємство повідомляє про це на своєму офіційному сайті, на сторінках у соціальних мережах та каналах у месенджерах. Тож, щоб не пропустити момент відновлення роботи “Особистого кабінету споживача”, рекомендуємо підписатися на «Полтаватеплоенерго» та слідкувати за оновленням інформації від підприємства“, – йдеться у повідомленні.

поширити новину: