Ви тут:
Суспільство Україна 

Мінцифри запустило серіал “Діджитал-маркетинг для школярів та студентів”

В оглядовому серіалі “Діджитал-маркетинг для школярів та студентів” можна дізнатись, як користуватися сучасними інструментами digital-маркетингу для старту власного бізнесу. 

11 вересня Міністерство цифрової трансформації України спільно з Київським національним університетом імені Тараса Шевченка, за участю GoIT, Netpeak, Vintage та при підтримці бренду GoITeens, презентувало новий оглядовий освітній серіал про діджитал-маркетинг для школярів і студентів, повідомляє Міністерство цифрової трансформації України.

Освітній серіал містить 8 серій тривалістю 3-5 хвилин.

Під час презентації серіалу заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан підкреслила, що діджитал маркетинг — головний трендмейкер сучасності.

“Digital-маркетолог, product manager, UX/UI дизайнер, фронтенд-розробник, бекенд-розробник, аналітик, PPC-спеціаліст, таргетолог, PR-ник, контент-мейкер, SMM-спеціаліст, бренд-стратег, копірайтер, арт-директор, SEO-спеціаліст — це професії майбутнього, що будуть затребувані найближчим часом. Фахівців, які б задовольняли попит українського ринку — замало. І це є значною проблемою, яку необхідно вирішувати просто зараз”, — заявила Валерія Іонан. 

Проректор з перспективного розвитку КНУ імені Тараса Шевченка Олександр Рожко наголосив:

“Щоб бути провідним і потужним закладом вищої освіти, потрібно відповідати сучасним викликам, у тому числі цифровізації. Спостерігаючи за успіхами Мінцифри, ми не могли залишитись осторонь і захотіли взяти активну участь у створенні освітніх серіалів”

Директор Центру інноваційного розвитку КНУ імені Тараса Шевченка Світлана Березіна заявила:

“Ми намагаємось, щоб у навчальних програмах різних спеціальностей були включені інструменти, які використовуються в діджитал-маркетингу. Ми з радістю і інтересом пішли у новий проєкт — створення освітнього серіалу, адже цифрова трансформація – це переосмислення підходу і до освітнього процесу”

Директор з маркетингу GoIT Вадим Гончаров зазначив, що діджитал стрімко розвивається — додаються нові канали та інструменти, яких ще не було півроку назад.

“Завжди є попит у нових спеціалізованих знаннях. Але без фундаментальних знань, без широкого світогляду, дуже складно розвиватися, — заявив Вадим Гончаров. 

Андрій Длігач зазначив особливості освітнього серіалу, які відрізняють його від інших курсів на тему діджитал-маркетингу:

«Він, окрім того, що дуже яскравий, ще й практичний. В рамках цього курсу ви зможете пройти весь той шлях, який необхідний, щоб опанувати цю спеціальність і запустити власний стартап в цифровій сфері», — заявив Андрій Длигач.   

Безкоштовно подивитися оглядовий освітній серіал «Діджитал-маркетинг для школярів та студентів» можна за посиланням.

поширити новину: