Через погіршення епідситуації з COVID-19 абонвідділи “Полтавагаз” обслуговуватимуть споживачів дистанційно
Через погіршення епідситуації з COVID-19 та для убезпечення споживачів та працівників товариства, абонентські відділи АТ “Полтавагаз” обслуговуватимуть споживачів дистанційно – у телефонному режимі.
Call-центри продовжують працювати за графіком, інформують у пресслужбі “Полтавагаз”.
“Якщо маєте труднощі зі зв’язком з оператором, причина може бути тільки одна — перезавантажені лінії. Тому приносимо вибачення за довге очікування”, – йдеться у повідомленні.
Також споживачі можуть залишати питання у приватних повідомленнях офіційної сторінки у соцмережі Фейсбук “АТ “Полтавагаз” та у розділі “Питання-відповідь” на сайті.
АБОНВІДДІЛИ:
– Полтава та Полтавський р-н: (0532) 50-01-36 ; 50-01-37 ; 54-60-43 ; 56-04-66
– Велика Багачка: 9-15-24
– Чорнухи: 5-24-42
– Чутово: (0534) 79-19-91
– Диканька: 9-79-76
– Глобино: 2-40-08
– Гоголево: 9-56-52
– Градизьк: 34-1-04
– Хорол: 33-2-49
– Карлівка: 0(246)2-23-84
– Кобеляки: 3-20-78 ; 9-41-04 ; 9-30-94
– Котельва: 2-15-71
– Козельщина: 3-17-44
– Лохвиця: 3-34-99 ; 9-91-04 ; 3-56-98
– Машівка: 9-18-43
– Миргород: 4-36-95
– Опішня: 4-29-65
– Решетилівка: 2-84-37
– Нові Санжари: 3-35-00 ; 9-63-04
– Шишаки: 9-19-60
– Зіньків: 3-11-41
Call-центр: 0800 508 104