Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

Абонентська служба “Полтаватеплоенерго” відновлює 5-денний режим роботи

Після майже двомісячного вимушеного переходу на 4-денний робочий тиждень, із додатковим неробочим днем у п’ятницю, абонентська служба “Полтаватеплоенерго” відновлює звичний для споживачів 5-денний режим роботи. 

Звичний режим роботи відновили з пятниці, 25 вересня, повідомляють у “Полтаватеплоенерго”.

“І хоча фінансово-економічна скрута нікуди не поділася, наближення опалювального періоду 2020-2021 рр. дається взнаки — у споживачів послуг підприємства виникає чимало питань, вирішення яких відкладати не можна, а часу на вирішення в умовах 4-денки не вистачає”, – йдеться у повідомленні пресслужби.

Упродовж запровадженого в Україні адаптивного карантину та в умовах 5-денного режиму роботи прийом споживачів абонентською службою “Полтаватеплоенерго” здійснюється за таким графіком:

— понеділок–четвер — з 8:00 до 17:00 (з 12:00 до 13:00 — перерва на санітарну обробку приміщення),

— п’ятниця — з 8:00 до 15:45 (з 12:00 до 13:00 — перерва на санітарну обробку приміщення),

— субота, неділя — вихідні.

“Наголошуємо, що якість і безперервність надання послуг підприємства напряму залежить від рівня розрахунків споживачів. Тож нагадуємо про необхідність своєчасної і повної оплати отриманих послуг. Тільки за такої умови можна розраховувати на безперебійне теплопостачання, адже нині «Полтаватеплоенерго» не має чим розраховуватись із постачальниками за енергоносії, а це загрожує повною зупинкою виробничих потужностей підприємства”, – повідомляють на підприємстві.

Карантин для боротьби з поширенням коронавірусу в Україні продовжено до 31 жовтня включно. Тож на період його дії абонентська служба “Полтаватеплоенерго” продовжує працювати з дотриманням обмежувальних заходів для відвідувачів. З повним їх переліком можна ознайомитись тут.

Система Orphus