Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

3 вересня абонентська служба “Полтаватеплоенерго” відновлює роботу

З 3 вересня, після нетривалої вимушеної перерви абонентська служба “Полтаватеплоенерго” відновлює роботу.

Нагадаємо, через різке погіршення епідеміологічної ситуації, пов’язане з пандемією коронавірусу COVID-19, абонентська служба “Полтаватеплоенерго” тимчасово призупинила прийом споживачів з 25 серпня. Проте, після реалізації комплексу запобіжних заходів вжитих адміністрацією підприємства для протидії поширенню інфекційних захворювань, було прийнято рішення про відновлення прийому споживачів, інформують у пресслужбі підприємства.

Упродовж запровадженого в Україні адаптивного карантину та в умовах 4-денного режиму роботи прийом споживачів абонентською службою “Полтаватеплоенерго” здійснюється за таким графіком:

понеділок – четвер — з 08:00 до 17:00

(із 12:00 до 13:00 на час прибирання та дезінфекції приміщення абонентської служби прийом споживачів не проводитиметься);

п’ятниця, субота і неділя — вихідні.

На час адаптивного карантину в абонентській службі діятимуть додаткові обмеження на режим відвідування споживачами абонентської служби, а саме:

— усім відвідувачам проводитиметься температурний скринінг. Ті, в кого буде виявлено температуру тіла понад 37,2°С або ознаки респіраторних захворювань, не допускатимуться до приміщення абонентської служби;

— на вході до приміщення буде організоване місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками;

очікування прийому відбуватиметься ззовні приміщення абонентської служби з дотриманням принципів соціального дистанціювання (відповідно до нанесеного маркування на відстані 1,5 м);

— до офісного приміщення допускатимуться відвідувачі тільки в респіраторі або захисній масці, у тому числі виготовленій самостійно;

— прийом здійснюватиметься з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м);

— дозволятиметься одночасне перебування відвідувачів з розрахунку не більше однієї особи на 10 кв. м площі зали обслуговування.

“Окремо хочемо зауважити, що внаслідок стрімкого зростання температури зовнішнього повітря (яка нерідко навіть у тіні вища за 30°С) очікування прийому ззовні приміщення абонентської служби може викликати у відвідувачів певні незручності чи навіть погіршення їхнього самопочуття.  З огляду на це “Полтаватеплоенерго” рекомендує полтавцям надавати перевагу дистанційному отриманню консультацій. Це дозволить не лише отримати консультацію в більш комфортних умовах та в зручний для споживача час, а й уникнути черг і зменшить ризики через скупчення людей під приміщенням абонслужби підприємства”, – йдеться у повідомленні.

Для отримання консультацій та інформації щодо стану розрахунків споживачі можуть у робочий час зателефонувати на багатоканальну інформаційно-довідкову лінію абонентської служби на номер (0532) 510-455.

Щоб звернутися до фахівців підприємства, рекомендують скористатися он-лайн інструментами. Зокрема:

без реєстрації — через сервіс “Надіслати нам листа”;

з реєстрацією — через сервіс “Особистий кабінет споживача”;

— відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.

Якщо ж обставини вимагають від споживача особистої присутності в процесі звернення до підприємства та/або підготовка відповіді на звернення потребуватиме певного часу, то споживачеві буде запропоновано замість тривалого очікування повернутися по документи пізніше. Строк готовності документів у кожному окремому випадку визначатиметься індивідуально (на конкретний час, конкретну дату, по дзвінку представника підприємства тощо). У такому разі споживачу достатньо буде у домовлений раніше час (без очікування в черзі) просто забрати свої документи в адміністратора при вході до абонентської служби. 

 

поширити новину: