Ви тут:
Кримінал Полтавщина Суспільство 

За 7 місяців на Полтавщині до call-центру “102” надійшло близько 49 тисяч викликів: 40% кримінального характеру

Із загальної кількості повідомлень, які опрацювали оператори Центру “102” за 7 місяців цього року, понад 40 відсотків склали кримінальні правопорушення.

Про це повідомляє пресслужба ГУ НП в Полтавській області.

Про облік звернень і повідомлень громадян, а також про забезпечення оперативного реагування на виклики та прийняття обґрунтованих правових рішень говорили на семінар-нараді у Главку поліції області.

У робочій зустрічі, ініційованій управлінням організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування поліції Полтавщини, взяли участь працівники секторів моніторингу та чергових частин територіальних підрозділів поліції.

Учасники обговорили стан реєстрації документів, проаналізували оперативність прибуття нарядів поліції за адресами скоєння правопорушень та результативність виконання службових завдань. Акцентували увагу на дотриманні прав затриманих та інших учасників адміністративних та кримінально-правових відносин.

Віктор П’яташ, начальник управління організаційно-аналітичного забезпечення Апарату поліції області, озвучив принципову позицію стосовно реалізації особовим складом державної політики у сфері забезпечення публічної безпеки й порядку, охорони та захисту прав і свобод людини, протидії злочинності, а також надання якісних поліцейських послуг населенню.

“На завершення начальник підрозділу подякував підлеглим за роботу, визначив пріоритетні напрями та побажав успіхів”, – йдеться у повідомленні.

Фото: ГУ НП в Полтавській області

поширити новину: