Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

З якими питаннями варто звертатись до абонентської служби “Полтаватеплоенерго”

Основним джерелом актуальної, достовірної та оперативної інформації для споживачів послуг “Полтаватеплоенерго” є офіційний сайт підприємства (te.pl.ua). Саме тут міститься як загальна, так і персоніфікована інформація для всіх його абонентів, що систематично оновлюється і доступна користувачам цілодобово.

Крім того, на сайті “Полтаватеплоенерго” функціонує чимало сервісів, котрі дають можливість отримати індивідуальну консультацію, адресну інформацію щодо окремого житлового будинку, передати показники лічильників, повідомляє пресслужба підприємства.

Також у пригоді споживачам може стати телефонний зв’язок. Але варто звертати увагу, що в період передачі показників телефонні лінії підприємства можуть бути перевантажені. 

Усні та письмові роз’яснення чи консультації можна отримати:

— скориставшись сервісом “Надіслати нам листа” на сайті підприємства;

— за допомогою опції “Поставити запитання” у вашому “Особистому кабінеті споживача” (abon.te.pl.ua);

— надіславши листа на електронну скриньку info@pte.poltava.ua;

зателефонувавши в робочий час на інформаційно-довідкову лінію: (0532) 510-455 (багатоканальний); 

— під час особистого візиту до абонентської служби підприємства.

Щодо останньої можливості фахівці абонентської служби “Полтаватеплоенерго” підкреслюють: особистої присутності споживача в абонентській службі підприємства потребує вирішення лише обмеженого кола питань. Зокрема, коли йдеться про:

1) роботу з документами для укладання договору про надання послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води;

2) прийом та опрацювання документів на отримання довідки про відсутність заборгованості;

3) зміну власника квартири;

4) розділення чи об’єднання особових рахунків споживача;

5) отримання/внесення інформації щодо розміру опалювальної площі чи її зміни;

6) коригування показників індивідуальних (квартирних) приладів обліку при виникненні розбіжностей з обліковими даними підприємства.

Зараз “Полтаватеплоенерго” працює в умовах адаптивного карантину, обслуговуючи не більше чотирьох осіб одночасно. Тож відвідування абонентської служби відбувається з дотриманням усіх обмежувальних заходів.

Крім того, із початку серпня підприємство перейшло на чотириденний робочий тиждень. Це був вимушений крок, пов’язаний із скрутним фінансовим становищем, у якому останнім часом перебуває “Полтаватеплоенерго”. Тож у п’ятницю двері абонентської служби для відвідувань поки що зачинені. 

 

поширити новину: