Ви тут:
Спорт Суспільство 

Ювілейна “Формула-1”: Ферстаппен переграв всіх

Ювілейні перегони Ф1, присвячену 70-річчю чемпіонату виграв гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен, який обрав досить незвичну стратегію на гонку.

Як повідомляє f1-ukraine, на старті Боттас зберіг свою позицію, хоча Хемілтон в одному з поворотів першого кола ледь не вийшов вперед. А ось Хюлькенберг вже в першому повороті стратив свою позицію на користь Ферстаппена.

Більше всіх програв Феттель, який в першому повороті зачепив траву й втратив зчеплення. Болід Ferrari ледь не розвернуло, але німець все ж втримав його під контролем, хоча скинув швидкість й пропустив всіх суперників.

Всі гонщики топ-10, окрім Ферстаппена, стартували на Medium, й лише Макс зміг вчора кваліфікуватися на Hard й на ньому вийшов на старт.

Албон вже на 7-му колі зробив піт-стоп й перейшов на Hard, й це мало стати сигналом для інших. Але зреагували лише AphaTauri, Haas та Willliams, що трохи допомогло Феттелю, який теж був на цьому комплекті від старту, піднятися до 13-го місця.

Читайте також: “Рейсинг Поінт” оштрафували та позбавили очок

На цьому ж колі Хемілтон повідомив, що його комплект Medium «зник», і Mercedes закликала в бокси лідера гонки – Боттаса, який виїхав шостим. Хемілтон відвідав бокси колом пізніше, а Ферстаппен став лідером гонки на 15-му колі.
Після наступних піт-стопів Хюлькенберга (16 коло) та Стролла (18 коло), Боттас та Хемілтон вийшли на друге та третє місце з відставанням від Ферстаппена на 13 та 16 секунд відповідно.

Цікаво, що наступними колами Ферстаппен лише нахвалював свою гуму та почав відриватися від болідів Mercedes, не роблячи зупинки.

Більш того, у середині гонки (лише за 10 кіл після піт-стопа) Хемілтон почав скаржитись на знос гуми Hard й почав втрачати темп по відношенню до Ферстаппена, так само як й Боттас. Ферстаппен випереджав їх вже на 17 та 21 секунду відповідно.

На диво, на 27-му колі Ферстаппена все ж закликали на піт-стоп й через невелику затримку із заміною шин він виїхав одразу за Боттасом. Проте Ферстаппен одразу почав атаку й повернув собі лідерство.

У Хемілтона навіть виникла думка, що Red Bull використовує занижений тиск у шинах, про що він сказав команді по радіо.

поширити новину: