Ви тут:
Полтавщина Суспільство ТОП-новина 

Туристична самоізоляція, індивідуальні екскурсії та одноденні мандрівки: як карантин змінив відпочинок українців

В Україні існує три піки туристичного сезону — новорічно-різдвяні свята в Карпатах, екскурсійно-пізнавальний туризм на травневі свята та відпочинковий або курортний туризм, який припадає на липень-серпень.

Для туризму нині гаряча пора, але не цього року. Найбільше цьогоріч постраждали Карпати: через теплу безсніжну зиму там не було гірськолижного сезону, через карантин не було масового відпочинку на травневі свята, також туристи не їздили в регіон через стихію, яка “вдарила” на початку літа.

Про це розповів член правління Асоціації індустрії гостинності України, головний редактор Національного туристичного порталу Zruchno.Travel Андрій Тичина під час II Полтавського туристичного форуму “Сфера гостинності”.

Карантин змінив і сам туристичний попит. “Google Україна” нещодавно надала статистику, як змінились пошукові запити українців в Інтернеті щодо відпочинку. Порівняно з минулим роком, зараз майже не користуються попитом гарячі тури, менш цікавлять зараз людей екскурсійні тури. Але в той же час зріс попит на агро-, екотуризм та інші види відпочинку на відкритому повітрі”, – зазначив Андрій Тичина.

Найперше, про що піклується український турист, — це про безпеку. Тому зараз особливу увагу під час відпочинку приділяють масковому режиму, дотриманню соціальної дистанції, дезінфекції та уникають скупчення великих груп людей.

Люди бояться великих груп. Зараз користуються попитом маленькі групи, де легше дотримуватись дистанції. В пріоритеті індивідуальні сети. Не дуже люблять зараз туристи “спільний котел”, харчування. У кожного своє індивідуальне”, – акцентував Андрій Тичина.

Читайте також: Сфера гостинності: у Полтаві вирішували, як розвивати туризм в умовах карантину

Другий тренд цьогорічного туристичного сезону — відмова від групового туризму. Натомість, люди обирають індивідуальні екскурсії.

Якщо зараз приїхати в якесь популярне туристичне місце, де ще рік тому було багато екскурсійних автобусів і лише кілька автівок, то сьогодні все навпаки — одиниці автобусів і безліч індивідуальних туристів. Це такий спосіб туристичної самоізоляції. Люди хочуть подорожувати. Але вони це роблять з відчуттям максимальної безпеки”, – розповів експерт.

Тому нині популярний сімейний автотуризм, групові автотури, одноденні мандрівки, персональні екскурсії. Також українці обирають екотуризм, гірські походи, річкові сплави, велосипедний туризм, прогулянки дендропарками, пам’ятками археології, національно-природними парками.

Також зріс попит на організовані тури, де завчасно заплановані туристичні маршрути, придбані квитки, заброньовані готелі. Дедалі більше українці обирають онлайн-екскурсії та аудіогіди регіонами чи окремими містами.

поширити новину: