Ви тут:
Суспільство Україна 

Сімейний бюджет, правило заощаджень та отримання кредиту: презентували освітній серіал “Дружні цифрові фінанси”

Міністерство цифрової трансформації України спільно з Національним банком України та Ощадбанком презентували новий освітній серіал на платформі Дія.Цифрова освіта — “Дружні цифрові фінанси”.

Освітній серіал містить 8 серій тривалістю 6-11 хвилин і допоможе сформувати сімейний бюджет, навчить розрізняти дебетову та кредитну картки, ознайомить з особливостями кредитів і депозитів, розповість про валютний рахунок і онлайн-банкінг. 

Переглянути серіал можна за посиланням.

Участь у серіалі взяли професійні актори: Олександр Баталов, Марина Ониськів, Богдан Любомирський, Ганна Супрович та Ганна Новак. 

Під час презентації освітнього серіалу заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан підкреслила, що показники фінансової грамотності українців — одні з найнижчих в Європі.

“За даними Нацбанку, в червні цього року, для безготівкових операцій та отримання готівки українці використовували більше 36 мільйонів платіжних карток. 8 з 10 проведених по них операцій — безготівкові. Тобто, українці діджиталізовані та дуже просунуті щодо витрачання грошей. Але разом з тим, вони бентежно губляться в фінансах: у тому, як розрахувати сімейний бюджет, відсоток по кредиту чи заощадити грошей для відпустки. Мінцифри, як драйвер цифрової освіти, не могли залишатися осторонь цієї проблеми”

Начальник Управління зв’язків з громадськістю та фінансової обізнаності НБУ Леся Войтицька зазначила:

“Рівень фінансової грамотності в Україні один із найнижчих серед країн Європи. Із 21 балу ми маємо лише 11,6. Такий рівень у 2016 році мала Польща, проте цього року з показником 13,1 вони вийшли в топ-10 країн за рівнем фінансової обізнаності. Наша ціль — у короткий час із аутсайдерів пробитися в лідери і побудувати суспільство фінансово освічених європейських українців. Тому Національний банк вдруге підтримав створення освітнього серіалу про дружні фінанси для платформи Дія:Цифрова освіта”

Директор департаменту маркетингу Ощадбанку Олена Ковальська заявила:

“Ощадбанк приділяє фінансовій грамотності клієнтів особливу увагу, оскільки ці знання сприяють обізнаності клієнтів у банківських продуктах і безпеці платежів та спрощують взаємодію клієнта з банком. Для цього ми створюємо цікавий і доступний контент для різних цільових груп — дітей, молоді, пенсіонерів — у вигляді відеороликів або привабливих візуальних і текстових рішень. Співпраця з НБУ та Мінцифри зі створення освітнього серіалу є продовженням цієї роботи. Для комунікації з українцями ми вибрали популярний і улюблений багатьма формат. Впевнена, що новий український кінопродукт зацікавить якомога більше глядачів, усіх тих, хто прагне грамотно керувати своїми фінансами”

поширити новину: