Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

Протягом карантину рівень оплати послуг знизився до критичного рівня, – “Полтаватеплоенерго”

Щомісяця, в перших числах, “Полтаватеплоенерго” проводить нарахування за отримані в попередньому розрахунковому періоді послуги.

Так, з платіжками за липень можна ознайомитись в “Особистому кабінеті споживача”, це один з найзручніших способів дистанційного керування особовим рахунком, які пропонує підприємство. І він буде особливо корисним для тих відповідальних споживачів, які прагнуть розраховуватись за отримані послуги, не чекаючи, поки платіжки надійдуть до них поштою, повідомляє пресслужба підприємства.

Отримані від споживачів кошти “Полтаватеплоенерго” спрямовує на оплату енергоносіїв, на проведення капітальних та поточних ремонтів, а це особливо актуально в міжопалювальний період, коли фахівці підприємства готують теплове господарство до наступного опалювального сезону.

“На жаль, далеко не всі споживачі “Полтаватеплоенерго” своєчасно оплачують рахунки від підприємства. Протягом карантину рівень оплати послуг “Полтаватеплоенерго” знизився до критичного рівня. Через брак обігових коштів підприємство не може своєчасно розраховуватися з постачальниками за енергоносії, а це створює загрозу повної зупинки виробничих потужностей підприємства, а отже, і припинення надання послуг його споживачам”, – йдеться у повідомленні.

Багато споживачів сприймає карантин як звільнення від оплати житлово-комунальних послуг, але це не так. На законодавчому рівні дійсно гарантується, що в разі несвоєчасної оплати рахунків за “комуналку” протягом карантинного періоду і ще впродовж місяця після нього до споживачів не буде застосовано жодних штрафних санкцій (пені, припинення надання послуг тощо). Однак це не означає, що віднині оплачувати послуги “Полтаватеплоенерго” не потрібно. Карантин скінчиться, а борги залишаться. Тому на підприємстві прохають споживачів відповідально ставитися до питань розрахунків і своєчасно оплачувати спожиті послуги

Підприємство створило всі умови, щоб споживачі могли, не наражаючи себе на небезпеку, розраховуватися за отримане теплопостачання прямо з дому, і пропонує кілька електронних платіжних систем на вибір:

“Приват24”;

Portmone.com;

EasyPay.

 

 

 

 

ФОТО: газета “День”

поширити новину: