Ви тут:
Освіта Полтавщина Суспільство ТОП-новина 

Навчання в умовах пандемії: у Полтавській ОДА відбулась серпнева конференція освітян

21 серпня у Полтавській ОДА відбулась обласна конференція педагогічних працівників “Освіта Полтавщини на шляху впровадження Нової української школи: підсумки 2019/2020 навчального року та основні завдання на 2020/2021 рік”.

Цьогоріч конференція відбулась в онлайн-режимі. Голова Полтавської ОДА Олег Синєгубов акцентував, що під час нового навчального року варто звертати увагу передовсім на безпеку.

Ті умови, в яких наразі працюємо, внесли свої корективи. Попередні 6 місяців живемо в умовах боротьби з коронавірусом. Ми непогано завершили попередній навчальний рік, хоча виклики були дуже серйозними, як для дошкільних, загальноосвітніх, так і для вищих закладів освіти. Новий навчальний рік так само пройде з певними особливостями. Наше завдання, щоб 1 вересня всі діти пішли до школи, вищих навчальних закладів і не дистанційно, а очно. Ми повинні все зробити для цього: серйозно підходити до вимог боротьби з COVID-19 і рекомендації МОЗ виконувати дуже принципово. Потрібно перевірити школи, корпуси вищих навчальних закладів, гуртожитки з точки зору безпеки в таких умовах. Це вимога сьогодення. Без цього ми, на жаль, не зможемо нормально розпочати, провести і завершити 2020/2021 навчальний рік”, – сказав Олег Синєгубов.

Директор Департаменту освіти і науки Полтавської ОДА Віта Ковальська розповіла про нові досягнення та проблеми в умовах реформування освітньої галузі. Зокрема, цьогоріч на Полтавщині продовжуватимуть навчання 135 тисяч школярів. А до перших класів зарахували 13,8 тисяч першокласників. Незабаром на Полтавщину приїдуть 15 нових шкільних автобусів для підвозу учнів до шкіл у районах. А до кінця 2020 року в регіоні заплановано створити 89 опорних навчальних заклади. Нині вже створено 69.

Організувати освітній процес в умовах пандемії можливо. Але це потребує чималих зусиль. Дистанційне навчання, протиепідемічні заходи, відміна ДПА, ЗНО в умовах адаптивного карантину — перед освітянами цьогоріч вперше постали виклики такого масштабу. Налагоджується комунікація з батьками, учнями, студентами, використовувались всі засоби організації дистанційного навчання: електронні освітні платформи, месенджери, Всеукраїнська онлайн-школа”, – наголосила Віта Ковальська.

Ректор Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка Микола Степаненко розповів, що у закладі створили лабораторію інноваційних освітніх рішень, де навчають молодих вчителів для роботи в Новій українській школі. Також в університеті здійснюють підготовку студентів за спеціальністю “Електронне навчання”.

Роль лабораторії спрямована на формування готовності майбутніх учителів до інтеграції освітніх галузей початкової школи. У підготовці сучасного вчителя важливе місце займає формування цифрової компетентності студентів. В університеті готують майбутніх вчителів за спеціалізацією “Електронне навчання”. Ми навчаємо цифрових компетентностей наших студентів і готові надати допомогу вчителям-практикам”, – зазначив Микола Степаненко.

Перейти до вмісту