Автоматичним призначенням пенсії скористалися вже майже півтори сотні полтавців
В умовах адаптивного карантину Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області працює в штатному режимі. Здійснюється фінансування пенсій і перерахунки, розглядаються письмові звернення і надаються особисті та телефонні консультації, підтримується в актуальному стані база персоніфікованого обліку відомостей про застрахованих осіб і контролюється надходження коштів.
За липень – початок серпня п.р. фахівці галузі перевірили, обробили документи та призначили 1827 нових пенсій, з яких 118 – в автоматичному режимі, повідомили в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Полтавській області.
«Автоматичне призначення пенсії» – це нова послуга Пенсійного фонду України, яка надається засобами вебпорталу електронних послуг.
У цілому з 1 липня на Полтавщині залучилися до сучасного сервісу 145 людей, які досягли пенсійного віку. Вони виявили бажання оформити пенсію дистанційно з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП), за наявними і завчасно поданими документами. При цьому надаються скановані копії як обов’язкових для призначення пенсії документів, так і тих, що громадянин вважає за потрібне додати для підтвердження права на доплати та пільги, а також ті, що можуть впливати на розмір призначеної пенсії.
Такі комунікаційні канали, як вебпортал Пенсійного фонду України та мобільний додаток «Пенсійний фонд», дають можливість оформити електронну пенсію, одержати електронні довідки з QR-кодом, зробити прогнозний розрахунок майбутньої пенсії, прослідкувати сплату роботодавцем внесків та багато чого іншого.
Звернутися до сервісних центрів Фонду можна особисто за попереднім записом у такому режимі: ПОНЕДІЛОК – ЧЕТВЕР – з 10-00 до 19-00, П’ЯТНИЦЯ – з 10-00 до 17-45
фото ілюстраційне