Ви тут:
Медицина Суспільство Україна 

З початку пандемії на гарячу лінію МОЗ надійшло понад 790 тисяч дзвінків

Про це під час брифінгу повідомив заступник міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ярослав Кучер.

“МОЗ розпочало поетапну модернізацію своєї гарячої лінії. Станом на сьогодні від 15 березня на гарячу лінію МОЗ України надійшло більше 790 тисяч дзвінків. МОЗ інтегрує необхідні зміни та налагоджує технічний супровід обробки дзвінків. Також у планах МОЗ побудова потужного аналітичного компонента, де ключовим елементом буде модуль, що дозволить розробляти пропозиції щодо покращення ситуації в різних сферах медичного обслуговування, відстежувати запити та вносити необхідні зміни до законодавчих актів і контролювати якість надання медичних послуг населенню”, – розповів Ярослав Кучер.

МОЗ спільно з партнерами та Міністерством цифрової трансформації забезпечує підготовку функціонала, необхідного для повноцінного запуску сервісів, що дозволять укладати електронні декларації в онлайн-режимі, без необхідності візиту до лікарні.

“Реалізація такого функціонала дозволить не лише суттєво спростити процес укладання декларацій для пацієнтів, а й скоротити адміністративне навантаження на лікарів і МОЗ”, – зазначив заступник міністра.

поширити новину: