Ви тут:
Полтавщина Прес-релізи Суспільство 

Понад 130 звернень громадян надійшло до ГУ ДПС Полтавщини у першому півріччі

Як повідомили в Головному управлінні ДПС Полтавської області, з початку 2020 року на його адресу надійшло 133 письмових звернення від громадян. Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян показав, що питання, з якими найчастіше зверталися громадяни письмово протягом першого півріччя поточного року, стосувались роз’яснень норм чинного податкового законодавства.

Основною причиною їх надходжень є постійні зміни в законодавстві, а також вони обумовлені значною кількістю неврегульованих та проблемних питань у податковому законодавстві. Громадяни зверталися до ГУ ДПС у Полтавській області з питань, які стосувалися: контрольно-перевірочної роботи (39 звернень, або 29,3%), місцевих податків (19 звернень, або 14,3%) інформування про ухилення від сплати податків (13 звернень, або 9,8%).

Протягом січня-червня 2020 року громадянами надіслано 2 неодноразових звернення та 2 колективних звернення (по 1,5%).

Аналізуючи структуру звернень за соціальним станом заявників, слід зазначити, що 32 звернення надійшло від колишніх працівників (23,7%), 5 (3,7%) звернень від пенсіонерів, одне – від робітника, 97 заявників соціальний стан не вказували (71,9 % загальної кількості звернень). За результатами розгляду: 36 звернень вирішено позитивно; на 72 надано вичерпні роз’яснення; одне – повернуто авторові відповідно до ст. 5 Закону України „Про звернення громадян”, 2 – були переслані за належністю (ст.7), 7 звернень не підлягали розгляду (анонімні), решта (15) знаходиться на виконанні.

З початку 2020 року ГУ ДПС в області здійснено 5 прийомів за зверненнями громадян, з них: два – в.о. заступника начальника Головного управління, 3 – іншими посадовими особами. Основні питання, що порушувалися на особистих прийомах: контрольно-перевірочна робота, ухилення від оподаткування, нарахування земельного податку, сплата єдиного соціального внеску та податковий борг.

У зв’язку з оголошенням в Україні карантину, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» (зі змінами) та з метою запобігання поширення вірусу COVID-19, Головне управління ДПС у Полтавській області тимчасово до закінчення карантину припинило проведення особистого прийому громадян.

ДПС в області приймає звернення громадян засобами електронної пошти pl.rez@tax.gov.ua  у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації).

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету також платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

поширити новину: