Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

Якщо до 20 червня поштою не надійшов паперовий рахунок, споживачам варто повідомити про це на підприємство, – “Полтаватеплоенерго”

На адресу підприємства продовжують надходити поодинокі звернення від споживачів зі скаргами на періодичну відсутність чи несвоєчасність доставки рахунків на оплату послуг з теплопостачання до поштових скриньок за адресами їх проживання. 

З травня 2015 року щомісячну доставку рахунків на оплату послуг теплопостачання здійснює УДППЗ “Укрпошта”. У зв’язку з цим абонентська служба підприємства проводить постійний моніторинг та контроль доставки споживачам паперових рахунків ПОКВПТГ “Полтаватеплоенерго”. Про це повідомляє пресслужба підприємства.

“Звертаємося до вас, шановні наші споживачі, з проханням: якщо до 20 червня цього року ви не отримали рахунка за послуги підприємства, отримані впродовж цьогорічного травня, або в майбутньому потрапите в ситуацію, коли до 20-го числа місяця, наступного за звітним, на вашу адресу не надійшов паперовий рахунок за послуги підприємства, — не будьте байдужими і повідомте про цей факт до абонентської служби підприємства”, – йдеться у повідомленні.

Це зробити за допомогою будь-яким чином:

— за допомогою сервісів офіційного сайту підприємства te.pl.ua:

   — “Надіслати нам листа”;

   — “Особистий кабінет споживача”.

— надіславши електронного листа на адресу поштової скриньки info@pte.poltava.ua;

особисто — до абонентської служби підприємства: м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1 (зупинка громадського транспорту “5 школа”/”ОЦЕВУМ”).

Повідомлення обов’язково має містити вашу повну адресу, контактний телефон, прізвище та ініціали отримувача послуг.

Для щомісячного отримання рахунків на оплату послуг на персональну електронну скриньку необхідно стати користувачем цілодобового on-line сервісу “Особистий кабінет споживача” та встановити відповідні налаштування профілю у розділі “Редагувати профіль”. Ця послуга діє незалежно від традиційного способу доставки щомісячних рахунків. 

Система Orphus