Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

Як працює абонентська служба “Полтаватеплоенерго” у період адаптивного карантину

З 9 червня, після вимушеної перерви через пандемію коронавірусної інфекції COVID-19, відновився прийом споживачів фахівцями абонентської служби “Полтаватеплоенерго”.

Прийом споживачів відбувається із дотриманням вимог МОЗ України: з обов’язковою дезінфекцією приміщення та соціальним дистанціюванням між відвідувачами, повідомляє пресслужба підприємства.

20 травня уряд продовжив карантин для боротьби з коронавірусною інфекцією COVID-19 до 22 червня включно. Однак з огляду на епідеміологічну ситуацію в Україні Кабмін розробив етапи послаблення карантинних заходів. Це дозволило абонентській службі “Полтаватеплоенерго” після більш ніж двомісячної вимушеної перерви знову відчинити двері для прийому споживачів.

Упродовж запровадженого в Україні адаптивного карантину, прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за наступним графіком:

Понеділок – Четвер — з 08.00 до 17.00

Щоденно з 12.00 до 13.00 на час прибирання та дезінфекції приміщення абонентської служби прийом споживачів не проводитиметься.

П’ятниця — з 08.00 до 14.45 (без перерви)

Із 14.45 до 16.00 —  повна дезінфекція приміщення абонентської служби.

Субота та неділя — вихідні.

На час адаптивного карантину відповідно до рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України діятимуть додаткові обмеження на режим відвідування споживачами абонентської служби, а саме:

— усім відвідувачам проводитиметься температурний скринінг. Ті, в кого буде виявлено температуру тіла понад 37,2°С або ознаки респіраторних захворювань, не допускатимуться до приміщення абонентської служби;

— на вході до приміщення буде організоване місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками;

очікування прийому відбуватиметься ззовні приміщення абонентської служби з дотриманням принципів соціального дистанціювання (відповідно до нанесеного маркування на відстані 1,5 м);

— до офісного приміщення допускатимуться відвідувачі тільки в респіраторі або захисній масці, у тому числі виготовленій самостійно;

— прийом здійснюватиметься з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м);

— дозволятиметься одночасне перебування відвідувачів з розрахунку не більше однієї особи на 10 кв. м площі зали обслуговування.

Внаслідок стрімкого зростання температури зовнішнього повітря (яка нерідко навіть у тіні вища за 30°С) очікування прийому ззовні приміщення абонентської служби може викликати у відвідувачів певні незручності чи навіть погіршення їхнього самопочуття. 

Зогляду на це, “Полтаватеплоенерго” рекомендує полтавцям надавати перевагу дистанційному отриманню консультацій. Це дозволить не лише отримати консультацію у більш комфортних умовах та у зручний для споживача час, а й уникнути черг і зменшить ризики через скупчення людей під приміщенням абонслужби підприємства. До того ж, набутий у період цьогорічного карантину досвід показав, ефективність такого підходу.

Для отримання консультацій та інформації щодо стану розрахунків споживачі можуть в робочий час зателефонувати на багатоканальну інформаційно-довідкову лінію абонентської служби на номер (0532) 510-455.

Отже, щоб звернутися до фахівців підприємства, рекомендують скористатися он-лайн інструментами. Зокрема:

без реєстрації — через сервіс “Надіслати нам листа»”;

з реєстрацією — через сервіс “Особистий кабінет споживача”;

— відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.

Якщо ж обставини вимагають від споживача особистої присутності в процесі звернення до підприємства та/або підготовка відповіді на звернення потребуватиме певного часу, то у такому разі споживачеві буде запропоновано взамін тривалого часу очікування повернутися за документами пізніше. Строк готовності документів у кожному окремому випадку визначатиметься індивідуально (на конкретний час, конкретну дату, по дзвінку представника підприємства тощо). У такому разі споживачу достатньо буде у домовлений раніше час, без очікування у черзі, просто забрати свої документи у адміністратора при вході у приміщення абонентської служби. 

Також нагадують споживачам про необхідність своєчасно розраховуватись за отримані послуги “Полтаватеплоенерго”. Ці кошти потрібні підприємству, щоб розраховуватися з постачальниками за енергоносії та якісно проводити підготовку теплового господарства до наступного опалювального сезону.

поширити новину: