Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

Як полтавцям зареєструватись в “Особистому кабінеті споживача”, – пояснює “Полтаватеплоенерго”

Повну, достовірну й актуальну інформацію щодо особового рахунку споживачі послуг “Полтаватеплоенерго” можуть знайти в Особистому кабінеті споживача” (https://abon.te.pl.ua/), що функціонує на офіційному сайті підприємства.

Основним джерелом актуальної, достовірної та оперативної інформації для споживачів послуг “Полтаватеплоенерго” є офіційний сайт підприємства (te.pl.ua). Саме тут міститься як загальна, так і персоніфікована інформація для всіх його абонентів, повідомляють у пресслужбі підприємства.

Так, новини підприємства, чинні тарифи на його послуги, можливі варіанти проведення періодичної державної метрологічної повірки індивідуальних лічильників, поради споживачам та багато інших корисних рубрик, що систематично оновлюються, завжди доступні користувачам веб-ресурсу і перебувають у загальному цілодобовому доступі.

Щодо персоніфікованої інформації, то тут на допомогу користувачам офіційного сайту прийде його цілодобовий он-лайн сервіс “Особистий кабінет споживача” (https://abon.te.pl.ua/), у якому відображається вся необхідна інформація.

Для користування цим сервісом необхідно бути його зареєстрованим користувачем, а це означає, що для отримання інформації сервіс вимагатиме від споживача його авторизації за персональним логіном і паролем. На сьогодні кількість постійних відвідувачів сервісу наближається до 29 тисяч осіб, з яких щонайменше половина користується сервісом систематично.

Отже, найпершою умовою для користування сервісом “Особистий кабінет споживача” (http://abon.te.pl.ua/) є обов’язкова реєстрація в ньому. Зробити це необхідно лише раз — перед першим використанням сервісу. Це лише кілька простих кроків: 

Крок 1. Ввести прізвище, ім’я, по батькові людини, на яку зареєстрований особовий рахунок.

Крок 2. Ввести особовий рахунок (без пробілів у форматі Х-ХХХ-ХХ-Х).

Крок 3. Ввести обраний пароль і підтвердити його. Необхідно використовувати літери та цифри, але слід подбати про збереження цієї комбінації.

Крок 4. Ввести і підтвердити адресу електронної пошти.

Крок 5. Ввести текстові символи (літери — ВЕЛИКІ), які перевіряють користувача (CAPTCHA).

Крок 6. Ввести суму останнього платежу.

Крок 7. Натиснути на кнопку “Зареєструватися”.

“Оскільки усі листи про підтвердження реєстрації відправляються з однієї електронної адреси, то окремі поштові сервіси можуть розцінювати таку масову розсилку як потенційно небезпечну. Тому, якщо ви помітили, що підтвердження реєстрації на ваш e-mail не надходить, перевірте папку зі спамом. Знайдіть там лист від “Полтаватеплоенерго”, позначте його як “Не спам” і додайте адресу (з якої він надійшов) до списку контактів”, – йдеться у повідомленні.

Система Orphus