Ви тут:
Полтавщина Прес-релізи Суспільство 

Центри обслуговування платників податків на Полтавщині відновили щоденну роботу

Враховуючи сприятливі епідеміологічні показники в Полтавській області та введення чергового етапу адаптивного періоду Центри обслуговування платників (далі – ЦОП) відтепер здійснюють прийом суб’єктів звернень щоденно відповідно до Регламенту роботи Головного управління ДПС у Полтавській області (з понеділка по четвер з 9-00 до 18-15, п’ятниця з 9-00 до 17-00, обідня перерва з 13-00 до 14-00).

Про це повідомили в Головному управлінні ДПС у Полтавській області.

Водночас, на час карантинних заходів продовжують діяти певні обмеження та рекомендації:

– кількість відвідувачів, які одночасно перебувають у приміщенні ЦОП, не повинна перевищувати кількості працюючих робочих місць для обслуговування;
– кожні дві години на 10-15 хв. буде робитися технічна перерва для санітарної обробки та провітрювання;
– дотримання соціального дистанціювання обов’язкове (відстань між відвідувачами, що перебувають у приміщенні ЦОП, та між працівником ЦОП та відвідувачем під час його обслуговування повинна становити не менше 1 метра );
– відстань між відвідувачами, які очікують дозволу на вхід до приміщень ЦОП, повинна бути не менше 1,5 метра;
– вхід до приміщень ЦОП виключно в масках або респіраторах, рукавичках та після дезінфекції рук;
– вхідна кореспонденція, у тому числі заяви на отримання послуг, буде прийматися через скриньки для кореспонденції, що знаходяться біля входу до приміщень ЦОП, через режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf (обмеження 2 МБ), поштою;
– суб’єкти звернень з ознаками інфекційного захворювання до приміщення ЦОП допускатися не будуть.

Для зменшення скупчення відвідувачів рекомендуємо здійснювати візит до ЦОП за попереднім записом на конкретну годину прийому (за телефоном, через електронну скриньку).

Нагадуємо, що платники податків також можуть скористатися зручними електронними сервісами, запровадженими ДПС. Сервіс Електронний кабінет у режимі 24/7 забезпечує цілий спектр безкоштовних послуг, частина з яких надається без електронної ідентифікації користувача, без відвідування центрів обслуговування платників та забезпечує можливість отримувати у режимі реального часу доступ до інформації з реєстрів та електронних систем ДПС.

поширити новину: