Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Студент Полтавської політехніки став призером наукового конкурсу

Магістрант ННІ фінансів, економіки та менеджменту  Владислав Житник посів ІІІ місце у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт зі спеціальності «Міжнародні економічні відносини».

На базі Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка 28-30 травня 2020 року відбувся заключний етап  ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Міжнародні економічні відносини». Підсумки Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Міжнародні економічні відносини» підбили в режимі онлайн.

«Для участі у підсумковій дистанційній науково-практичній конференції було запрошено 20 студентів. На конференції з доповідями у вигляді відео презентацій їхніх наукових робіт виступили 18 студентів з 12 закладів вищої освіти України. В роботі галузевої конкурсної комісії взяли участь 30 провідних науково-педагогічних працівників з 17 ЗВО України та представники Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Рейтинг претендента на перемогу в Конкурсі визначався сумою балів, отриманих за виступ на науково-практичній конференції (максимум 10 балів від одного члена галузевої конкурсної комісії)», – повідомили в оргкомітеті конкурсу.

Переможців визначили за результатами першого етапу, переглянувши надіслані відеопрезентації. Конкурсна комісія отримала 16 відеопрезентацій робіт учасників другого етапу конкурсу (15 учасників було запрошено до 2 етапу згідно попереднього рішення галузевої комісії, 1 робота була рекомендована до участі рішенням апеляційної комісії конкурсу).

Конкурсна комісія визнала однією з найкращих роботу «Формування бренду України на міжнародних ринках» студента групи 501-ФМ Владислава Житника – автора нагороджено дипломом ІІІ ступеня. Члени журі відзначили актуальність наукової тематики та оригінальність презентованих   ідей.

«Дослідження має на меті узагальнити систему факторів, що впливають на формування національних брендів  міжнародного рівня в умовах євроінтеграції та глобалізаційних процесів. Панівні позиції в економіці здебільшого належать компаніям з великим досвідом та сформованими брендами. Бренд держави розглядається як зовнішньоорієнтоваий феномен. Водночас  національний   бренд є найважливішим чинником конкурентних переваг і доходів країни, цінним активом економіки. Тому національний брендинг повинен діяти на рівні всієї держави. На формування бренду країни, на відміну від побудови бренду комерційних підприємств, суттєво впливає історичне минуле, яке складно виправляти чи змінювати. Над розробкою ідей плануємо працювати й надалі», – прокоментував автор. 

поширити новину: