Ви тут:
PROвсе Суспільство 

#stophateforprofit: Facebook втратив великого рекламодавця

У Facebook кілька правозахисних організацій запустили кампанію #stophateforprofit – “досить ненавидіти за гроші”, – в рамках якої закликають рекламодавців чинити тиск на соцмережу, щоб та прийняла більш жорстку політику проти расизму і мови ненависті.

До цієї акції приєднався великий рекламодавець – компанія Verizon, повідомляє Телекритика.

Незважаючи на всі вмовляння Марка Цукерберга, який днями зустрічався з рекламодавцями і намагався прояснити ситуацію, в Verizon прийняли рішення бойкотувати Facebook і Instagram через занадто м’яку позицію соцмережі щодо постів Дональда Трампа, фейків, дезінформації, використання мови ненависті.

 

“У нас є сувора тематична політика. І ми жодним чином не готові змиритися з тим, що вона порушується”, – прокоментував офіційний представник Verizon.

 

Минулого тижня до акції #stophateforprofit приєдналися такі бренди, як Face, REI і Patagonia, а також платформа для фрілансерів Upwork і інтернет-компанія Mozilla.

 

 

 

ФОТО: BBC

поширити новину: