Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

“Полтавська битва за туриста”: відбулася презентація проєктів нової туристичної стратегії Полтавщини

Сьогодні у Полтаві народний депутат України 9-го скликання Дмитро Нальотов та голова Державного агентства розвитку туризму Мар’яна Олеськів презентували проєкти нової туристичної стратегії Полтавської області під гаслом «Полтавська битва за туриста, або Не глечиком єдиним». Зокрема, вони відвідали найбільш популярні туристичні місця на Полтавщині та поділилися своїм баченням щодо подальшого розвитку туризму.

На початку розмови заступник голови Полтавської ОДА Катерина Рижеченко розповіла про напрацювання у туристичній сфері, які наразі вже має Полтавська облдержадміністрація.

“Нашою метою сьогодні є не просто констатувати, які маємо туристичні об’єкти, а продемонструвати, що тут, в середині країни, можна створити високий сервіс під час подорожей. Наразі ми працюємо над розробкою Стратегії розвитку регіону, у якій вагоме місце займає туризм. Ми зосередилися на 25 основних точках, які об’єднали у напрямки туризму: фестивально-подієвий; археологічний; пізнавальний; оздоровчий; активний; промисловий. Відповідно, розробили екскурсійні маршрути на термін від одного до п’яти днів. Ці маршрути не придумані нами, вони вже тривалий час пропрацьовані туристичними агенціями”, – зауважила Катерина Рижеченко.

Вона також зауважила, що основною перепоною для розвитку туризму на Полтавщині є відсутність належної інфраструктури та поганий стан доріг. Проте над цим уже працюють. Заступник голови Полтавської ОДА наголосила: влада відкрита до співпраці в галузі туризму, і будь-які ідеї від підприємців та активних людей вітаються.

Мар’яна Олеськів, відвідуючи Полтавщину вперше, відзначила, що позитивно вражена природою, культурою музеями та їжею.

“Держава всіляко підтримує внутрішній туризм. Минулого тижня у нас стартував проект “Мандруй Україною”. Ми стимулюємо українців допомагати нашому туристичному бізнесу, аналізуємо, що саме цікаво для туристів. Ми працюємо над формуванням культури подорожей українців Україною. Тепер лише слово за активними людьми, щоб рухатися у напрямку сталого розвитку туризму”, – сказала голова Державного агентства розвитку туризму.

Вона також додала, що на Полтавщині планують зняти рекламний ролик за участі знаменитостей щодо можливостей відпочинку в регіоні.

Говорячи про розвиток туризму на Полтавщині, Дмитро Нальотов, відзначив, що “полтавці не стартують з нуля”.

“У Полтавській області є багато місць, які вже популярні серед туристів. Полтава має зручне географічне положення – між трьома містами-мільйонниками. Це екологічно чистий і зелений регіон. Полтавщина – батьківщина багатьох всесвітньо відомих історичних постатей. Тут яскраво представлений власне український побут, культура. Є також медичний туризм (курорт “Миргород” та якісна стоматологія)”, – сказав Дмитро Нальотов.

До речі, згідно з оприлюдненими дослідженнями, середній вік туриста, який відвідує Полтаву – 24-25 років. Це переважно гості з Дніпра, Харкова, Києва. За добу (без ночівлі) вони витрачають 1-2 тис. грн.

фото: glavcom.ua

поширити новину: