Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

Інформаційний центр, логотип і брендбук: на Полтавщині розробляють Стратегію розвитку області з питань культури і туризму 

У Полтавській ОДА розглянули пропозиції до Стратегії регіонального розвитку Полтавської області на 2021-2027 роки з питань культури і туризму.

За участі  заступника голови ОДА Катерини Рижеченко відбулось засідання робочої підгрупи з розробки пропозицій до Стратегії регіонального розвитку Полтавської області на 2021-2027 роки з питань культури і туризму, повідомили у Полтавській ОДА.

Читайте також: На Полтавщині розробляють Стратегію розвитку області з питань освіти

Учасники засідання обговорили створення в області віртуального інформаційного центру, розробку нових туристичних маршрутів, під’їзд до об’єктів. До 2027 року планують перетворити ще низку об’єктів на «туристичні магніти» та облаштувати кемпінги на дорогах.

Також до Стратегії включать створення бренду Полтавської області. Нині завершують розробку логотипу.

«Ідея буде обговорена на громадських слуханнях. Надалі розроблятимемо повноцінний брендбук, щоб потім його використовувати на всіх рівнях промоцій: регіональному, вітчизняному,  міжнародному. Наприклад, багато хто асоціює Полтавщину з галушкою. З одного боку не погано, але ми можемо пропонувати інший варіант», – сказала заступник директора Департаменту культури і туризму Інна Шерстюк.

Читайте також: У Полтавській ОДА розробляють напрямки Стратегії розвитку області

Катерина Рижеченко зазначила, що всі пропозиції будуть прийняті, розглянуті та прописані. На виході це має бути якісний перспективний продукт.

«Наша головна мета – зробити реальні речі. Не має бути так, що все озвучене залишилося лише на папері. Тож приймаємо будь-яку допомогу та критику. Стратегія має бути орієнтована на споживача культурних і туристичних послуг», – додала Катерина Рижеченко.

Наступне засідання підгрупи відбудеться за тиждень.

Фото: Полтавська ОДА

 

поширити новину: