Ви тут:
Р Суспільство 

Ефективна контекстна реклама: основні відмінності між налаштуванням і її веденням

Просування бренду, послуг і товарів з використанням можливостей глобальної мережі стало звичним явищем. Всякий раз, заходячи на той чи інший сайт, користувач бачить контекстну рекламу. Матеріали, які відповідають тематиці порталу, відразу звертають на себе увагу. На жаль, не завжди запущена рекламна компанія приносить бажаний ефект. Причин для невдачі існує безліч. Одна з них – це відсутність чіткого розуміння різниці між налаштуванням контекстної реклами і її веденням.

ppc

Підготовчий етап

Поетапне розміщення рекламних матеріалів засноване на детально продуманому технічному завданні, яке погоджено з клієнтом. Як тільки замовлення отримано, виконавець збирає семантику. Відбувається формування та налаштування компанії, з огляду на побажання замовника. Професійно зроблені налаштування, які на цьому завершується, стануть потужною основою для подальшої роботи. Введення контекстної реклами – це більш насичена в плані етапів послуга. У неї входить не тільки настройка, але і подальший моніторинг. Важливо контролювати ефективність рекламної компанії. Виконавець контролює, як юзер взаємодіє з розміщеними оголошеннями. Залежно від отриманих результатів, в рекламну компанію вносять необхідні корективи.

Формування детального плану

Завдання виконавця – це формування чіткого плану дій, враховуючи специфіку окремо взятого замовлення. Наступний крок – це комплексний аналіз стану сайту, просуванням якого планується займатися. Подальший порядок дій виглядає наступним чином:

  • створення та налаштування рекламного аккаунта;
  • формування технічного завдання;
  • розробка структури майбутнього рекламного аккаунта;
  • технічна підготовка аккаунта;
  • настройка рекламної компанії.

Професійне опрацювання компанією https://www.wise-solutions.com.ua/ru/services/ppc/ кожного етапу майбутньої рекламної компанії підвищує ефективність витрати бюджету.

ppc

Комплексне ведення компанії

Етап настройки рекламної компанії вважається завершеним, як тільки всі деталі налагодженні. Виконавець приступає безпосередньо до ведення компанії. Відбувається додавання ключових слів, нерелевантних запитів і так далі. На даному етапі важливо контролювати трафік, наприклад, кількість унікальних переходів по посиланню або сумарне число показів. Ведення компанії, на відміну від настройки, має на увазі більш широкий перелік вирішуваних завдань. Важливо оперативно контролювати ключові показники, щоб швидко виключати неефективні майданчики для розміщення матеріалу.

Формування вартості послуг

Послуги, пов’язані з налаштуванням рекламної компанії оцінюють, виходячи з обсягу витраченого часу. Деталі будуть обговорені на етапі узгодження технічного завдання. Там, де необхідне постійне ведення контекстної реклами, то тут розумніше вибрати оптимальний тарифний план. Залежить він від типу замовника. Наприклад, невеликим інтернет-магазинах підійде базовий варіант. Деталі кожного тарифного плану повідомить менеджер компанії-виконавця.

За матеріалами – https://www.wise-solutions.com.ua/

Перейти до вмісту