Ви тут:
Медицина Суспільство Україна 

COVID-19: відповіді на найпоширеніші запитання

Відтепер гаряча лінія ЦГЗ для працівників охорони здоров’я щодо протидії новому коронавірусу працює в режимі автовідповідача. За номером 0 800 505 840 можна прослухати аудіозапис із рекомендаціями, як діяти у тій чи тій ситуації.

У Центрі громадського здоров’я надають відповіді на поширені запитання про COVID-19.

Де знайти актуальну інформацію про протиепідемічні заходи та обмеження?

Офіційна інформація щодо коронавірусної хвороби в Україні розміщена на сайті.

Зверніть увагу, що карантинні заходи та обмеження можуть відрізнятися залежно від регіону. Інформація щодо готовності областей до послаблення карантину — за посиланням.

Також ви можете звертатися на гарячі лінії регіонів з питань COVID-19.

Де знайти актуальну інформацію для медичних працівників щодо коронавірусної хвороби?

Усю інформацію щодо COVID-19 для медичних працівників ми зібрали на сайті.

На ньому ви знайдете алгоритм і тактику ведення випадку COVID-19 і контактних осіб, інформацію щодо лабораторної діагностики, посилання на навчальні курси та нормативні документи.

Якщо ви медичний працівник і захворіли на COVID-19 під час надання допомоги пацієнтам, вам необхідно звернутися до Державної служби з питань праці: 044 277 03 28.

З питаннями щодо оформлення лікарняних для медичних працівників звертайтеся за телефоном 0-800-50-18-92.

Яким чином відбувається тестування методом ІФА?

З інформацією щодо ІФА-тестування ви можете ознайомитися за посиланням.

Що робити, якщо вам відмовили у наданні медичної допомоги?

Якщо заклад охорони здоров’я, у якому виникла така ситуація, має підписаний договір з Національною службою здоров’я України, обов’язково зверніться туди за телефоном 1677.

Куди я можу звернутися по соціальну допомогу?

Ви можете звернутися за контактними телефонами у регіонах.

Як отримати від ФССУ компенсацію втраченого заробітку за час ізоляції від COVID-19?

Інформацію щодо компенсації заробітку, втраченого через самоізоляцію, ви знайдете за посиланням.

Що робити, якщо відчуваєте тривогу, занепокоєння, пригнічення, психологічний дискомфорт?

Зверніться по консультацію на гарячу лінію «Стоп, паніка»: 0 800 50 18 92.

Що робити, якщо виникли проблеми із додатком «Дій вдома»?

Зверніться по технічну підтримку через сам додаток або через форму зворотного зв’язку на сайті Міністерства цифрової трансформації.

Нагадаємо, перед четвертим етапом пом’якшення карантинних заходів в Україні зафіксували рекордну кількість нових випадків.

поширити новину: