Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

Абонентська служба “Полтаватеплоенерго” відновлює роботу в умовах карантину

20 травня уряд продовжив карантин для боротьби з коронвідновлюють роботу авірусною інфекцією COVID-19 до 22 червня включно.

Однак з огляду на епідеміологічну ситуацію в Україні Кабмін розробив етапи послаблення карантинних заходів. Це дозволяє абонентській службі “Полтаватеплоенерго” після більш, ніж двомісячної вимушеної перерви знову відчинити двері для прийому споживачів, повідомили у пресслужбі підприємства.

З 9 червня відновлюється прийом споживачів абонентською службою “Полтаватеплоенерго”. На час запровадженого в Україні адаптивного карантину через пандемією коронавірусу COVID-19, прийом споживачів буде здійснюватися за таким графіком:

   — понеділок–четвер — з 08:00 до 17:00;

   — п’ятниця — з 08:00 до 15:45;

   — субота і неділя — вихідні. 

Щодня з 12:00 до 13:00 на час прибирання та дезінфекції приміщення абонентської служби прийом споживачів не проводитиметься.

На час адаптивного карантину відповідно до рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України діятимуть додаткові обмеження на режим відвідування споживачами абонентської служби, а саме:

— усім відвідувачам проводитиметься температурний скринінг. Ті, в кого буде виявлено температуру тіла понад 37,2°С або ознаки респіраторних захворювань, не допускатимуться до приміщення абонентської служби;

— на вході до приміщення буде організоване місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками;

очікування прийому відбуватиметься ззовні приміщення абонентської служби з дотриманням принципів соціального дистанціювання (відповідно до нанесеного маркування на відстані 1,5 м);

— до офісного приміщення допускатимуться відвідувачі тільки в респіраторі або захисній масці, у тому числі виготовленій самостійно;

— прийом здійснюватиметься з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м);

— дозволятиметься одночасне перебування відвідувачів з розрахунку не більше однієї особи на 10 кв. м площі зали обслуговування.

Попри те, що абонентська служба розпочне прийом споживачів, “Полтаватеплоенерго” рекомендує полтавцям надавати перевагу дистанційному отриманню консультацій. Це дозволить уникнути черг і скупчення людей під приміщенням абонслужби підприємства та зменшить ризики для споживачів.

Для отримання консультацій та інформації щодо стану розрахунків споживачі можуть в робочий час зателефонувати на багатоканальну інформаційно-довідкову лінію абонентської служби на номер (0532) 510-455.

Часом телефонні лінії підприємства можуть бути перевантажені. Адже трапляється, що кількість одночасних звернень переважає число операторів.

Отже, щоб звернутися до фахівців підприємства, на підприємстві радять скористатися он-лайн інструментами. Зокрема:

без реєстрації — через сервіс “Надіслати нам листа”;

з реєстрацією — через сервіс “Особистий кабінет споживача”;

— відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.

Також  споживачам нагадують про необхідність своєчасно розраховуватись за отримані послуги “Полтаватеплоенерго”. Ці кошти потрібні підприємству, щоб розраховуватися з постачальниками за енергоносії та якісно проводити підготовку теплового господарства до наступного опалювального сезону.

поширити новину: