Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

1 липня абонентська служба “Полтаватеплоенерго” не працюватиме

У середу, 1 липня, у зв’язку з проведенням розрахунків отриманих споживачами протягом червня цього року послуг підприємства, абонентська служба ПОКВПТГ “Полтаватеплоенерго” прийом споживачів здійснювати не буде (крім юридичних осіб). 

Про це повідомляє пресслужба підприємства.

“Шановні споживачі, звертаємо вашу увагу, що на час проведення нарахувань і формування рахунків за послуги підприємства роботу цілодобового он-лайн сервісу офіційного сайту “Полтаватеплоенерго” “Особистий кабінет споживача” буде призупинено. 

Чому “Особистий кабінет споживача” не працює в період нарахувань?

Цілодобовий он-лайн сервіс “Особистий кабінет споживача” (https://abon.te.pl.ua/) дає змогу користувачам контролювати свій особовий рахунок: передавати показники, бачити суми нарахувань та оплат, переглядати платіжки за розрахунковий місяць, замовляти їх доставку на електронну скриньку та ще багато іншого.

Цей сервіс безпосередньо пов’язаний з абонентською базою “Полтаватеплоенерго” і синхронізується з нею в період нарахувань. У цей час фахівці підприємства користуються внесеними в нього показниками лічильників, а за підсумками нарахувань розміщують у ньому рахунки за місяць та вносять інформацію про рух фінансів на кожному особовому рахунку зареєстрованих користувачів: стан рахунку на початок місяця (переплату чи борг), розмір нарахувань та підсумкову суму до сплати.

“Подеколи це займає немало часу, тому щоразу, коли “Особистий кабінет” відновлює свою роботу, підприємство повідомляє про це на своєму офіційному сайті, на сторінках у соціальних мережах та каналах у месенджерах. Тож, щоб не пропустити момент відновлення роботи “Особистого кабінету споживача”, рекомендуємо підписатися на “Полтаватеплоенерго” та слідкувати за оновленням інформації від підприємства“, – йдеться у повідомленні.

 

 

поширити новину: