Ви тут:
Суспільство Україна 

#візьміть_маму_на_роботу: компанія OLX запустила соціальну кампанію

Напередодні Дня Матері в мережі з’явилися незвичайні резюме, в яких діти своїми словами описали мам, рекомендуючи взяти їх на роботу. В такий спосіб компанія OLX запустила соціальну кампанію #візьміть_маму_на_роботу з метою привернути увагу роботодавців до мам, які мріють знайти вихід із декрету та повернутись на роботу.

“Багато жінок стикаються із небажанням роботодавця брати на роботу матір після декрету. Але ми знаємо, що материнство – це не аби яка школа. Так сталось, що в нашій компанії працює багато мам, для яких ця робота стала першою після тривалого декрету, а також співробітниці, що встигли (як я сама) двічі стати мамою під час роботи в OLX. Переконана, що це величезна перевага нашої великої команди, адже материнство вчить багатозадачності, відповідальності та мистецтву вирішення конфліктів. Ми хочемо, щоб ще більше роботодавців задали собі питання “як я можу допомогти мамам повернутись із декретної відпустки?” і в такий спосіб підтримали прагнення жінки тримати баланс між сім’єю та кар’єрним розвитком” – розповідає Катерина Онищенко, генеральна директорка OLX Україна та Центральна Азія.

Для створення проекту компанія знайшла реальних мам, що знаходяться у пошуку роботи та попросила їхніх дітей розказати, чим їх мама особлива, що вона вміє найкраще та чому варто нею пишатися.

“Моя мама – супергерой, бо вона ніколи не здається!”, – каже один з маленьких учасників проекту.

“За останній рік в мене було більше 20 співбесід. Як тільки роботодавець чує, що в мене двоє дітей – одразу втрачає зацікавленість у співпраці. Чесно кажучи, це дуже розчаровує. Тому я із радістю долучилась до цього проекту. Вважаю, що ми, мами, – найкращі працівники і роботодавці мають переглянути свій підхід та допомагати мамам знаходити вихід із декрету”, – ділиться учасниця проекту Марія Шульга.

“Мами – одна з найактивніших аудиторій платформи OLX. Саме тому в День Матері ми хочемо надихнути всіх мам не боятись робити перший крок для відновлення кар’єри, позбутись сумнівів, побачивши себе очима своєї дитини – сильною, красивою, всемогутньою. Також ми хочемо замотивувати роботодавців бути прогресивними і відповідальними та пропонувати мамам роботу, тому розіграємо 15 000 бонусних гривень на рахунок OLX серед роботодавців, які розмістять вакансію в розділі Робота із позначкою #візьму_маму_на_роботу. Кожного місяця на сервісі OLX Робота публікуються десятки тисяч вакансій. Серед них близько 2 000 пропозицій віддаленої роботи. Ми переконані, що багато з них можуть стати трампліном для мам, що мріють повернутись в професію”, — коментує Марія Абдулліна, керівниця напрямку OLX Робота.

Довідка про компанію
OLX Робота – це онлайн-сервіс №1 для пошуку та розміщення вакансій у сегменті блакитних комірців. Ресурс входить в трійку лідерів з пошуку персоналу в Україні. Кожного місяця платформу відвідують 2,6 млн користувачів. Щодня оголошення на платформі розміщують 20 000 роботодавців. База сервісу налічує понад 29 000 актуальних пропозицій з працевлаштування. 13% всіх вакансій припадає на роботу за кордоном.

OLX — один із найбільших онлайн-бізнесів в Україні. База ресурсу налічує понад 13 млн оголошень і щомісяця поповнюється більш ніж на 4 млн нових пропозицій. Кожен другий український онлайн-користувач заходить на OLX мінімум раз на місяць.

Сервіс входить в ТОП-10 найбільш відвідуваних торговельних майданчиків світу. А мобільний додаток OLX встановлений на кожному другому українському смартфоні і займає першу позицію в категорії “Купівлі” для IOS і Android за даними SimilarWeb.

На OLX за рік продається товарів на більш ніж 1 млрд доларів, а це половина річного обороту ринку e-commerce в країні.

Перейти до вмісту