Ви тут:
Відео Полтавщина Суспільство ТОП-новина 

У Полтаві перевірили, як водії та пасажири міжміських автобусів дотримуються правил перевезень під час карантину

З 23 травня на Полтавщині поновили приміські, міжміські та внутрішньообласні перевезення.

Працівники Управління інфраструктури та цифрової трансформації Полтавської ОДА спільно з інспекторами Управління Укртрансбезпеки у Полтавській області та Патрульною поліцією провели рейд щодо дотримання автобусними перевізниками тимчасових рекомендацій стосовно протиепідеміологічних заходів при перевезенні пасажирів на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної інфекції.

Перевірку провели на автостанціях Полтава АС-1 та Полтава АС-3.

Особливий акцент, робоча група зробила на дотримання перевізниками наступних вимог:

– перевезення пасажирів в респіраторах або захисних масках;

– наявність у салоні, біля вхідних дверей, антисептика;

– наявність у салоні автобусу інформаційних матеріалів про необхідність використання засобів індивідуального захисту та про профілактику коронавірусної хвороби;

– перевезення пасажирів тільки на сидячих місцях.

Як показала перевірка, на автостанціях виконують правила карантину. Вхід до приміщень дозволено лише у захисних масках, на вході до автостанції наявні антисептичні засоби, зали очікування зачинені, а кількість громадян у приміщенні автостанції обмежена,

з розрахунку одна людина на 10 кв. метрів.

До того як, працівники автостанцій готувались до відкриття та обслуговування пасажирів розповіла начальник автостанції Полтава АС-3 Оксана Левенко.

“З 25 травня ми почали свою роботу. На перший день у нас було близько 70 рейсів, на сьогодні 80-90. Це рейси по Полтавській області, міжобласних поки немає. На автовокзалі введено масковий режим, на вході стоїть дезінфектор, біля кас є поділки через кожні півтора метра, щоб люди дотримувались безпечної дистанції, приміщення у нас 456 кв. метри, тому одночасно у ньому може знаходитись 40 осіб. За рекомендаціями МОЗ приміщення ми дезінфікуємо кожні 5 годин, миємо підлогу спеціальним розчином, провітрюємо. Ручки дверей обробляємо кожну годину. Всі наші співробітники користуються засобами індивідуального захисту — масками та рукавичками, на касах є дезінфектор. Також у нас можна придбати квитки через Інтернет, а це дозволяє не створювати черги”, – розповіла Оксана Левенко.

За результатами рейду члени робочої групи склали відповідні акти.

поширити новину: