Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

Полтавці не зможуть відвідати абонентську службу “Полтаватеплоенерго” до 22 травня

Карантин в Україні продовжено до 22 травня включно, тож приймати споживачів абонентська служба “Полтаватеплоенерго” поки що не може. Але для дистанційної взаємодії з підприємством є всі можливості.

4 травня Кабінет Міністрів України продовжив карантин для боротьби з коронавірусною інфекцією COVID-19 до 22 травня включно. Протягом цього часу відвідувати абонентську службу “Полтаватеплоенерго” споживачі не зможуть, повідомляє пресслужба підприємства.

Нагадаємо, що прийом споживачів на підприємстві призупинився ще із самого початку загальнонаціонального карантину.

Попри карантинні заходи “Полтаватеплоенерго” продовжує працювати в штатному режимі. Зокрема, кожного дня безліч дзвінків приймають інформаційно-довідкова та аварійно-диспетчерська служби “Полтаватеплоенерго”. Однак, незважаючи на те, що кол-центр підприємства оснащений багатоканальними телефонними лініями, трапляється, що кількість одночасних звернень переважає число операторів. 

Тож для отримання консультації фахівців підприємства радимо все ж надавати перевагу доступним каналам електронного зв’язку:

— без реєстрації — через сервіс “Надіслати нам листа”;

— з реєстрацією — через сервіс “Особистий кабінет споживача”;

— відправивши електронного листа на адресу [email protected].

Також нагадуємо споживачам про необхідність своєчасно розраховуватись за отримані послуги “Полтаватеплоенерго”. Ці кошти потрібні підприємству, щоб розраховуватися з постачальниками за енергоносії та якісно проводити підготовку теплового господарства до наступного опалювального сезону.

Перейти до вмісту