Ви тут:
Освіта Полтавщина Суспільство 

Учителі Полтавщини на 90% готові до впровадження нового Державного стандарту початкової освіти

Учителі  Полтавщини  відзначають  свою 90%-у готовність до впровадження нового Державного стандарту початкової освіти

Фахівець з початкової освіти Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського Марина Крилевець у березні 2020 року провела анонімне опитування серед сертифікованих МОН педагогів Полтавщини(3 724 педагоги). 1268 учасників з них (70 % загалу вчителів, що пройшли навчання НУШ у 2019 році) відзначили за декількома параметрами майже стовідсотковий рівень своєї готовності до впровадження реформи, повідомляють у ПОІППО ім. М. В. Остроградського.

Але у підготовці вчителів  до роботи в НУШ є  не тільки успіхи, а й проблеми.

“Найголовнішою проблемою, яку можу відзначити, – це невмотивованість учителів початкової школи до роботи в нових умовах. Як відомо, мотивація – це джерело активності та система спонукань до будь-якої діяльності. Вона є стрижнем особистості, який визначає спрямованість, ціннісні орієнтації, настанови, соціальні очікування, емоції  людини. Результати опитування вчителів засвідчують небажання майже 5 % педагогів проходити підготовку до роботи в НУШ через її обов’язковість, адже участь у додатковому підвищенні кваліфікації унормована наказами Міністерства освіти і науки України: це стосується й очних сесій, і навчання на онлайн-курсі ed-era.com”, – говорить Марина Крилевець.

Натомість, у вчителів переважають мотиви особистісного професійного зростання.

“Лише деякі педагоги вказували соціальні мотиви, як-то вплив на підвищення якості початкової освіти, упровадження інноваційних технологій навчання дітей молодшого шкільного віку відповідно до світових стандартів. Маю надію, що мотиваційний стан педагогів поліпшиться, адже структура мотиваційної сфери людини є утворенням, яке постійно змінюється й динамічно  розвивається впродовж життя”, – говорить фахівець.

 

 

 

Перейти до вмісту