Ви тут:
Полтавщина Прес-релізи Суспільство 

Тервідділення АМКУ розпочало справи за ознаками порушення конкуренції з боку КП “ЛОХВИЦЯ – СЕРВІС” та виконкому Лохвицької міськради

Адміністративною колегією Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України 01.04.2020 року розпочато розгляд справи у зв’язку з наявністю в діях КП «Лохвиця – сервіс», які полягають у формуванні тарифів на послуги з вивезення твердих та рідких побутових відходів з розміром адміністративних витрат, витрат на збут та розміром рентабельності, що перевищують обмежені пунктами 15, 17 та 21 Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (в редакції чинній на момент формування таких тарифів), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2006 №1010, що можуть містити ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 2 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», визначеного частиною першою статті 13 цього Закону, у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку послуг з вивезення побутових відходів, що може призвести до ущемлення інтересів споживачів, яке було б неможливим за умов існування значної конкуренції на ринку.

Про це повідомили в Тервідділенні АМКУ Полтавщини.

Крім того, розпочато розгляд справи у зв’язку з наявністю в діях виконавчого комітету Лохвицької міської ради, які полягають у затвердженні рішеннями виконавчого комітету Лохвицької міської ради від 23.11.2016 № 185, від 23.11.2016 № 184, від 13.03.2018 № 31, від 11.04.2018 № 57 та від 15.05.2018 № 78 тарифів на послуги з вивезення твердих та рідких побутових відходів з перевищенням 15 % рівня адміністративних витрат, 5% рівня витрат на збут та 12 % рівня рентабельності (що перевищують обмежені пунктами 15, 17 та 21 Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (в редакції чинній на момент формування таких тарифів), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.2006 №1010, що можуть містити ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 7 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», визначеного статтею 17 цього Закону, у вигляді дій органу місцевого самоврядування, що полягають у легітимації порушення законодавства про захист економічної конкуренції.