Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

Що робити, якщо термін повірки лічильника припав на карантин, – інструкція від “Полтаватеплоенерго”

Обов’язковій періодичній повірці підлягають усі прилади обліку, у тому числі й гарячої води. Однак через карантинні заходи, оголошені урядом, “Полтаватеплоенерго” відтермінувало всі держповірки. 

На сьогодні “Полтаватеплоенерго” надає послуги більш ніж 200 тис. полтавців, з них послугою з централізованого постачання гарячої води користуються понад 150 тисяч. Майже у 80% з них (тобто більш ніж у 52 тис. домогосподарствах) встановлені індивідуальні (квартирні) прилади обліку гарячої води, повідомляє пресслужба “Полтаватеплоенерго”.

Обов’язковій періодичній повірці підлягають усі без винятку індивідуальні прилади обліку.

Завжди за місяць до терміну закінчення міжповірочного інтервалу “Полтаватеплоенерго” листом інформує кожного споживача про необхідність проведення повірки із зазначенням строків. Водночас аналогічне нагадування споживач тричі бачить у щомісячних рахунках (перший і другий рази — за два місяці і за місяць до терміну повірки відповідно, а втретє — після закінчення зазначеного терміну).

Однак навіть із такою поінформованістю все одно трапляється, що споживач просто забуває про закінчення міжповірочного періоду. У такому випадку через два місяці після його завершення підприємство змушене при нарахуванні вартості отриманих споживачем послуг з централізованого постачання гарячої води послуговуватися нормативним споживанням, тобто за кількістю зареєстрованих у домогосподарстві осіб. 

Але як бути тим споживачам, котрі пам’ятають про термін держповірки, але він збігся з оголошеною урядом надзвичайною ситуацією через боротьбу з коронавірусом COVID-19?

“Шановні споживачі, на виконання рішення уряду щодо введення в країні карантину та обмеження на проведення масових зборів «Полтаватеплоенерго» запровадило запобіжні профілактичні заходи для мінімізації ризику поширення коронавірусу. З цією метою терміни усіх держповірок, що мали відбуватися у період оголошеного в країні карантину, перенесені на 1 липня цього року”, – йдеться у повідомленні.

Це означає, що нарахування за послугу з централізованого постачання гарячої води до 1 липня цього року проводитимуться:

— для лічильників, що підлягають держповірці у період карантинних заходів — за їхніми показниками

— для лічильників, що перебувають на стадії повірки (розпломбовані, демонтовані) — за середньомісячними (за останні три місяці) обсягами споживання.

Метою такого відтермінування є забезпечення споживачів часом, достатнім для проведення держповірки, після відміни карантинних заходів.

Користуючись нагодою, хочемо нагадати власникам індивідуальних приладів обліку гарячої води (водолічильників) про необхідність щомісячної вчасної передачі їхніх показників. Адже саме за показниками лічильників визначається фактичний обсяг спожитих домогосподарством послуг і проводяться нарахування за розрахунковий період.

У поточному місяці їх слід передати не пізніше 29 квітня включно.

Система Orphus