Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

Де знайти адресну інформацію про період відсутності гарячої води влітку цього року

Розпочався міжопалювальний період, протягом якого котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) “Полтаватеплоенерго” будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт.

Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води, повідомляє пресслужба “Полтаватеплоенерго”.

10 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2019-2020 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів, аби обласний і чотири районних центри Полтавщини, мешканці яких отримують послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, залишалися з комфортом навіть у найлютіші морози.

Міжопалювальний сезон — це насамперед час, коли необхідно перевірити на надійність усі виробничі потужності. Для “Полтаватеплоенерго” це напружений період, що вимагає від працівників і концентрації уваги, і прискіпливості, і наполегливості в ліквідації потенційних несправностей. А для споживачів цей час пов’язаний із традиційними короткочасними незручностями через відсутність централізованого постачання гарячої води.

Полтавські теплоенергетики розуміють важливість комфорту для містян. Однак обійтися без зупинки котелень, теплогенераторних і центральних теплових пунктів ніяк не можна. Тільки за умови повної зупинки вдасться виконати низку необхідних робіт: провести гідравлічні випробування, ліквідувати пориви, якщо вони виникнуть, повірити прилади обліку та контрольно-вимірювальні прилади і відремонтувати технологічне обладнання. Це дасть змогу звести до мінімуму ризики позаштатних ситуацій узимку. Адже, говорячи мовою медицини, краще запобігти хворобі, ніж її лікувати.

Уперше за всю історію підприємства останній місяць опалювального періоду та початок робіт із підготовки теплового господарства до наступної зими проходять в умовах запроваджених урядом карантинних заходів та оголошеної в країні надзвичайної ситуації. Фактично, починаючи з 18 березня поточного року, “Полтаватеплоенерго” змушене було відмовитися від прийому споживачів у приміщенні абонентської служби і через гострий брак обігових коштів перейти на триденний режим роботи всього персоналу підприємства. 

Та попри нестачу робочих рук і фінансову скруту на сьогодні “Полтаватеплоенерго” працює в штатному режимі та від моменту закінчення цьогорічного опалювального сезону продовжує забезпечувати споживачів послугою з постачання гарячої води.

Фахівці підприємства підготували й оприлюднили два графіки тимчасової відсутності послуги з постачання гарячої води у цьогорічний міжопалювальний період: у розрізі адрес житлових будинків та в розрізі адрес об’єктів підприємства (котелень, ЦТП тощо).

Як і в минулі роки, щоб дізнатися, коли в їхньому будинку не буде гарячої води, споживачі можуть скористатися цілодобовим он-лайн сервісом «Мапа комерційного обліку» (http://te.pl.ua/gmap.html) офіційного сайту підприємства. Нещодавно сервіс оновився, і поряд з інформацією про споживання теплової енергії в березні поточного року в ньому з’явився розділ про припинення і відновлення гарячого водопостачання. Наприклад, якщо у формі адреси ввести: м. Полтава, вул. Героїв АТО, 118/2, корп. 2, то на карті з’явиться мітка, що вказує на місце розташування будинку, і розгорнута інформація про нього: факт встановлення в ньому будинкового лічильника тепла, дані про споживання теплової енергії за березень і період відсутності гарячої води влітку цього року.

У будинках, мешканці яких не отримують послуги з постачання гарячої води, ця інформація буде відсутня. Також у переліку багатоповерхівок, на які чекає призупинення постачання гарячої води, є такі, коли періодів без послуги не один, а два. Як правило, вони розташовані в мікрорайонах Алмазний, Сади-1, Сади-2 та Огнівка. Є й одиничні будинки, в яких послуга з постачання гарячої води буде надаватися без перерв. Ця інформація також зазначена на мапі.

Про графік зупинок у постачанні гарячої води в розрізі адрес об’єктів підприємства на сайті підприємства уже писалося раніше. Самі ж графіки окремо для кожного з населених пунктів, які обслуговує «Полтаватеплоенерго», розміщені в розділі головного меню “Споживачам”:

— м. Полтава;

— м. Карлівка;

— м. Решетилівка;

— смт Машівка;

— смт Котельва.

Система Orphus