Ви тут:
Суспільство Україна 

Українські туроператори почали страхувати від коронавірусу

Українські туроператори почали страхувати від коронавірусу

З 6 березня 2020 року туроператор Join Up! ввів додаткову послугу страхування фінансових втрат туристів у зв’язку з поширенням епідемії коронавируса (COVID-19). Про це повідомляється на сайті туристичної компанії, передає ubr.ua

Страхування передбачає компенсацію фінансових втрат у разі неможливості полетіти в країну, де оголошено епідемію, а також в разі, якщо туриста зняли з рейсу з діагнозом коронавірус.

Додаткові пункти про страхування від нових ризиків включені в уже діючий страховий поліс від невиїзду, яким передбачається страхування фінансових збитків внаслідок неможливості здійснити подорож за кордон або зміни термінів перебування за кордоном.

Вартість страхового поліса становить 200 грн. Страхування гарантує можливість отримати повну компенсацію (за вирахуванням 10% франшизи) вартістю до 75 000 грн на кожного туриста, включеного в тур. Дія страхового поліса починається з моменту внесення першої частини оплати туру.

Страхування від невиїзду
У перелік страхових випадків, передбачених чинним полісом від невиїзду входять події:

виклик до суду;
мобілізація в армію;
невидача візи;
запізнення на рейс;
страйки і епідемії;
стихійні лиха, проблеми зі здоров’ям туриста або його близького родича і т. п.
Вартість такого страхового поліса становила 170 грн.

Які ризики тепер будуть страхувати

В вищесказаного поліс туроператор додав два нових пункти, пов’язаних з поширенням у світі епідемії коронавируса.

За новим договором до страхових ризиків додаються такі події:

фіційно оголошені в місці постійного проживання застрахованого особи чи в місці заброньованої подорожі: страйки перевізників (передбачених договором на туристичне обслуговування), народні хвилювання, епідемії (в тому числі епідемія коронавируса, терористичним актам);
відмова застрахованій особі у перетинанні кордону України або країни, в яку заплановано подорож, прикордонними (митними) службами однієї з країн, і / або відмова з боку компетентних служб у посадці на транспортний засіб, на якому застрахована особа планувало здійснити подорож через захворювання цієї застрахованої особи на коронавірус.

як застрахуватися

У разі настання страхових випадків для отримання виплат турист повинен надати документи від компетентних служб про відмову в перетині кордону і / або посадці на транспортний засіб, а також документи, що підтверджують встановлення лабораторному шляхом діагнозу коронавірус.

Повідомити про настання страхового випадку можна, зателефонувавши або відправивши повідомлення в службу цілодобової підтримки за номерами, вказаними в полісі, а також в мобільному додатку TravelHelp.

поширити новину: