Ви тут:
Полтавщина Суспільство 

У Кременчуцькому ЦНАПі відкрили простір для навчань та релаксу

У Кременчуцькому ЦНАПі відкрили простір для навчань та релаксу

Завдяки співпраці з проектом GIZ «Реформа управління на сході України ІІ» (BMZ ) Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH Кременчуцький Центр надання адміністративних послуг долучився до програми «Центр дії». А сьогодні у приміщенні ЦНАП було відкрито тренінговий простір для навчань та релаксу.

Участь у заході взяли міський голова Віталій Малецький, керівник проекту GIZ «Реформа управління на сході України ІІ» Тарас Журавель, технічна радниця з адміністративних послуг проекту GIZ Ліза Жуковська, керівник кременчуцького ЦНАП Тетяна Печериця, президент АСМБР Андрій Мельник, повідомили в Кременчуцькій міськраді.

Тарас Журавель подякував міському голові Віталію Малецькому, керівнику ЦНАП Тетяні Печериці та президенту АСМБР Андрію Мельнику за провадження цього унікального проєкту, поки що єдиного у Україні, в життя. Він зазначив, що одним з найважливіших факторів успіху є розвиток лідерських якостей персоналу. Відтепер у кременчуцькому ЦНАПі тренінги проводитимуться із використанням нового інструменту комунікації – системи відеоконференцзв’язку.

Віталій Малецький подякував команді проекту GIZ «Реформа управління на сході України ІІ» за створення ефективної системи взаємодії влади з громадою, ініціативу створення умов для надання якісних адміністративних послуг, а також допомогу у створенні простору для релаксу та навчань у Центрі надання адміністративних послуг м. Кременчука.

Під час Інтернет зв’язку керівник міста поспілкувався із засновником CEO Cam Touch Андрієм Коноваленком, що є розробником інноваційного обладнання, встановленого у тренінговому просторі. Віталій Малецький поцікавився, чи можна подібне обладнання використовувати у закладах загальної середньої освіти міста.

Керівник ЦНАП Тетяна Печериця зазначає, що у новому приміщенні проводитимуться тренінгові зайняття для адміністраторів, крім того, вони зможуть тут відпочивати у вільний від роботи час та у період обідньої перерви, адже вони працюють із громадянами і їм просто необхідне розвантаження.

Технічна радниця з адміністративних послуг проекту GIZ Ліза Жуковська презентувала присутнім посібник для інновацій DIY Toolkit, а консультант з сервіс дизайну компанії CXDesign Олег Балахін провів міні-тренінг для працівників ЦНАПу на тему: “Сервіс дизайн: що це і як використовувати для покращення сервісу у центрах надання адміністративних послуг».

Система Orphus