Ви тут:
Суспільство Україна 

Скасовані потяги: як повернути кошти за квитки

Укрзалізниця вживає всіх можливих зусиль для забезпечення повернення коштів пасажирам за невикористані квитки. Вартість проїзних документів на всі скасовані через введення карантину рейси відшкодовується в повному обсязі — без стягнення додаткових зборів.

Квитки, придбані через інтернет, повертаються через онлайн-сервіси. Кошти зараховуються на карту протягом 30 календарних днів. У разі, якщо кошти повертаються з вирахуванням комісії, її розмір буде також автоматично повернений пасажиру на карту окремим платежем, повідомляє Укрзалізниця.

Для зручності повернення квитків, придбаних у касах, та з метою уникнення концентрації людей біля кас Укрзалізниця подовжила термін повернення квитків до одного місяця від дати запланованого відправлення поїзда, що скасований. Тож закликаємо пасажирів, якщо є можливість, не поспішати на вокзали повертати квитки й не піддавати своє життя загрозі, перебуваючи в натовпі.

Укрзалізниця вживає всіх заходів для забезпечення кас необхідною кількістю готівки. У випадках, коли відсутня достатня кількість готівки, гаситься квиток і пасажир може звернутися за своїми коштами у будь-який зручний день упродовж шести місяців. При цьому кошти повертаються протягом 3-5 днів з моменту звернення пасажира.

Просимо пасажирів ставитися до ситуації з розумінням і терпінням.

Запевняємо, коли б ви не звернулися протягом відведеного часу, кошти будуть повернені у повному обсязі.