Ви тут:
Комуналка Полтавщина Споживач Суспільство 

“Полтаватеплоенерго” призупиняє прийом споживачів до 3 квітня

“Полтаватеплоенерго” призупиняє прийом споживачів до 3 квітня

На час загальнодержавного карантину ПОКВПТГ “Полтаватеплоенерго” призупиняє прийом споживачів абонентською службою. Щодо графіка та режиму її подальшої роботи повідомлять додатково.

Про це повідомляє преслужба “Полтаватеплоенерго”.

Нагадуємо, що на офіційному сайті підприємства (http://te.pl.ua/) функціонує цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/), де можна отримати повну і достовірну інформацію про стан особового рахунку й розрахунки за послуги з теплопостачання.

Читайте також:Полтававодоканал” водить профілактичні заходи у зв’язку з карантином

Для отримання консультації фахівців підприємства радимо скористатися доступними каналами електронного зв’язку:

   — без реєстрації — через сервіс «Надіслати нам листа»;

   — з реєстрацією — через сервіс «Особистий кабінет споживача»;

   — відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.

Телефони аварійно-диспетчерської служби та інформаційно-довідкової лінії працюють у штатному режимі. Проте, рекомендуємо надавати перевагу саме зазначеним вище електронним засобам зв’язку.

поширити новину: