«Нова пошта» запустила нову послугу безконтактної доставки кур’єром
«Нова пошта» запустила нову послугу безконтактної доставки кур’єром
Служба доставки “Нова пошта” з метою безпеки з 25 березня запровадила нову послугу – безконтактної доставки кур’єром. Про це повідомляють на сайті “Нової пошти”.
Як це буде працювати?
У разі якщо відправлення оплачене:
· кур’єр залишає посилку на килимку або в іншому зручному для клієнта місці,
· дзвонить клієнту в двері і відходить на безпечну відстань (не менше 1,5 м),
· чекає поки клієнт забере своє відправлення.
У разі якщо відправлення не оплачене:
· кур’єр пропонує клієнту оплатити товар через мобільний додаток, банківською картою або підготувати готівку без решти,
· далі діє за тією з ж схемою.
Після доставки кожного відправлення кур’єри обробляють руки та телефони антисептиком.
У компанії нагадують: усі відділення та кур’єри «Нової пошти» забезпечені дезінфекторами, захисними масками та рукавичками. Ми дезінфікуємо навіть кулькові ручки, які використовуються у відділеннях. Крім того, у відділеннях створені безпечні стоп-лінії. Також пускаємо по одній людині до кожного оператора, щоб не створювати натовпу.
«Нова пошта» закликає клієнтів бути обачними та користуватися онлайн-послугами для оформлення посилок та оплат, зонами самооблуговування у відділеннях та поштоматами.
фото https://responsiblefuture.com.ua/