Ви тут:
Суспільство Україна 

Кіберполіція відкрила телефонну лінію для інформаційної підтримки громадян

Кіберполіція відкрила телефонну лінію для інформаційної підтримки громадян

У зв’язку зі збільшенням випадків розповсюдження неправдивої інформації з приводу введення карантину, яка має на меті поширення паніки та дестабілізацію ситуації в країні, кіберполіція запустила телефонну інформаційну підтримку.

Про це повідомляє пресслужба Нацполіції України.

Для оперативного надання допомоги та інформації Департамент кіберполіції Національної поліції України запровадив сервісну службу та ввів у дію телефонний номер – 0 800 50 51 70.

Відтепер за вказаним безкоштовним номером громадяни можуть дізнатися про стан розгляду поданого раніше електронного звернення або отримати роз’яснення щодо діяльності підрозділу, отримати консультацію кваліфікованого спеціаліста або висловити зауваження чи пропозиції до роботи Департаменту.

Метою створення сервісної служби є покращення комунікації з людьми та надання потрібної їм допомоги, у тому числі щодо протиправних дій, вчинених з використанням засобів електронно-обчислювальної техніки.

Сервісна служба Департаменту кіберполіції працює з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00.

“Якщо ви стали свідками протиправних дій або потребуєте допомоги, звертайтеся до Департаменту кіберполіції на електронну адресу callcenter@cyberpolice.gov.ua або за номером 0-800-50-51-70”, – йдеться у повідомленні.

поширити новину: