Ви тут:
Суспільство 

Через коронавірус у відділеннях обслуговується вдвічі менше клієнтів, ніж зазвичай, а в онлайні на третину більше – ПриватБанк

Через коронавірус у відділеннях обслуговується вдвічі менше клієнтів, ніж зазвичай, а в онлайні на третину більше – ПриватБанк

За перший тиждень загальнонаціонального карантину кількість клієнтів, що обслуговуються у офлайн банківській мережі скоротилася від 30 до 70% в залежності від регіону. Як повідомили у ПриватБанку, загалом по системі кількість клієнтів, які відвідують відділення, скоротилася на 54%. 

Натомість, за даними ПриватБанку, кількість й обсяги платежів та банківських операцій, які клієнти проводять онлайн у Приват24 за цей же період зросли на 27%. 

За даними ПриватБанку, з початку “карантинного” тижня обсяги зняття готівки в банкоматах знаходиться на середньодобовому рівні – вдвічі нижчому, чим, наприклад, у передноворічний період. Інкасація банкоматів та терміналів самообслуговування банку проводиться в штатному режимі. 

ФОТО: Антикор