Ви тут:
Культура Суспільство Україна 

“Антиконцерт”: квитковий сервіс збиратиме гроші для підтримки медицини

“Антиконцерт”: гроші за квитки акумулюють для підтримки медицини

Компанія Gastroli.ua, яка займається організацією концертів та продажем квитків на концерти, фестивалі, театральні вистави та інші події, у часі карантину в Україні ініціює «Антиконцерт». 

Це безпрецедентний та унікальний станом на нині формат. Невідомо ані дати, ані міста, ані майданчика, ані хедлайнерів – є лише квитки у продажу: по 100, 500 та 1000 грн. Так Gastroli.ua перепрофільовуються із квиткового сервісу на платформу для збору коштів – і за виручені від продажу квитків грошові ресурси планують підтримати українську медицину в боротьбі із COVID 19.     

“У такій складній ситуації кожен бізнес повинен бути соціально відповідальним. Ми маємо спрямувати усі зусилля на те, щоб зупинити поширення Sars-CoV-2. Ключова компетенція нашої компанії — це продаж квитків. Ми вирішили використати це у боротьбі з пандемією, тому перепрофілюємо наш сервіс на платформу для збору коштів.

Ми прагнемо знайти ресурси для закупівлі тестів, масок і необхідного медобладнання, іншої допомоги тощо… Для цього ми анонсуємо на Gastroli.ua «Антиконцерт» і просимо придбати благодійний квиток вартістю 100, 500 або 1000 гривень. Усі одержані кошти ми відкрито спрямуємо на боротьбу із COVID 19. Зі свого боку ми купимо першу сотню квитків на суму 100 000 гривень, а також інвестуємо в рекламну кампанію «Антиконцерту». Він не матиме ані часу, ані місця проведення, але матиме дещо більше — можливість врятувати людські життя”, – йдеться у зверненні.