Ви тут:
Суспільство Україна 

Укрзалізниця запустила концептуальний прототип нового сайту

Укрзалізниця запустила концептуальний прототип нового сайту

Укрзалізниця запустила прототип нового корпоративного сайту. Він виконаний у фірмовому стилі компанії, адаптований під усі пристрої та враховує потреби осіб з вадами зору. Знаходиться новий вебресурс за посиланням: uz.com.ua.

За словами члена правління АТ «Укрзалізниця» — куратора проєкту Марчіна Целеєвського, саме цей сайт стане прототипом майбутнього корпоративного вебресурсу компанії, який буде розвиватися з урахуванням побажань та зворотного зв’язку від користувачів, пише пресслужба “Укрзалізниці”

“Наша мета — створити єдиний інформаційний портал для користувачів послуг Укрзалізниці з простою, зрозумілою структурою та навігацією. Усі сервіси будуть згруповані за чітким та предметним позиціонуванням, а користувачам запропоновано зручний зворотний зв’язок. Наші клієнти мають відчути, що залізниця йде їм на зустріч, стає відкритою, зрозумілою та зручною”, — зазначив Марчін Целеєвський.

Куратор проєкту додав, що на новому сайті реалізований зручний модуль для купівлі квитків.

“Це найпопулярніша опція, якою користуються відвідувачі сайту Укрзалізниці, тому вона була винесена на стартову сторінку”, — зазначив він.

Усі роботи з розробки сайту виконані силами IT-фахівців АТ “Укрзалізниця”. Також буде доступна англійська версія сайту, створені розділи сайту з ключовими проєктами, конкурсами та репозиторій з бібліотекою документів товариства.

Надалі крім корпоративного вебсайту Укрзалізниця планує запустити портали для пасажирів, вантажовідправників, оператора системи розподілу електричної енергії та центру сертифікації електронних ключів, а також портал, присвячений роботі та кар’єрі на залізничному транспорті.

“Усі ці вебсайти будуть виконані в єдиному дизайні, відповідно до брендбуку Укрзалізниці, зі створенням особистих кабінетів користувачів та marketplace платформ”, — додав Марчін Целеєвський.

Перейти до вмісту